Prelegenci

Adam Sztaba

Swoją edukację muzyczną rozpoczął w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie w klasie fortepianu.

Mniej więcej od 12-tego roku życia grywał w różnych kapelach rockowych, a poza szkołą i próbami biegał za piłką. Pod koniec liceum pod wpływem musicalu „Metro” Janusza Józefowicza i Janusza Stokłosy napisał muzykę do pierwszego swojego musicalu „Fatamorgana?”. Premiera odbyła się w 1993 r. w  Bałtyckim Teatrze Dramatycznym w  Koszalinie. Po spotkaniu z Januszem Stokłosą w roku 1993 r., który zaproponował mu współpracę wyruszył do Warszawy. Kolejne osoby, które doceniły jego talent i współpracowały z nim to: Maryla Rodowicz, Andrzej Sikorowski z zespołu Pod Budą, Janusz Józefowicz, Krzysztof Krawczyk, Edyta Górniak, Violetta Villas, Kasia Kowalska, Grupa Mo-Carta, Przemysław Gintrowski, Grzegorz Turnau, Ewa Małas-Godlewska, Jose Cura, Mietek Szcześniak, Kayah, Halina Frąckowiak, Natalia Kukulska, Andrzej Piasek Piaseczny.

W roku 2002 wziął udział w programie telewizyjnym „Idol”, który przyniósł mu dużą popularność, ale przede wszystkim dał dużo satysfakcji z pracy z bardzo uzdolnionymi ludźmi. W 2003 roku napisał musical „Opentaniec”, który odniósł ogromny sukces. Premiery „Opentańca” odbyły się w Teatrze Wielkim w Warszawie oraz w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Kolejnym projektem był program telewizyjny „Moja Krew” oraz „Taniec z Gwiazdami”, w którym miał szansę podzielić się swymi odważnymi aranżacjami z dość sporą publicznością. To właśnie za sprawą Tańca z Gwiazdami powstała Orkiestra Adama Sztaby, która stała się coraz bardziej rozpoznawalną Orkiestrą w kraju.

W latach 2005 i 2006 Adam odpowiedzialny był za oprawę muzyczną Sopot Festival gdzie wraz ze swoją Orkiestrą współpracował m.in. z Lemarem, Gordonem Haskel, Drupi, Heleną Vondrackovą, Karelem Gottem, Demisem Roussos. Niewątpliwie do największych sukcesów artystycznych Adama Sztaby należą koncerty z gwiazdami światowego formatu:  recital koncertowy z Michaelem Boltonem oraz koncert Stinga z Polską Orkiestrą Radiową podczas Jubileuszu z okazji 80-lecia Polskiego Radia.

Kolejnym ogromnym sukcesem był udział w Ceremonii otwarcia Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych 2010 na Stadionie Legii w Warszawie gdzie Adam w mistrzowski sposób poprowadził Polską Orkiestrę Radiową.

W 2011 roku Przy koncercie z okazji Prezydencji Polski do Unii Europejskiej współpracował z międzynarodowymi gwiazdami takimi jak: Dolores o’Riordan, Kenny G, Chris Botti czy po raz kolejny z Michaelem Boltonem.

Od 2011 do2016 roku pełnił rolę jurora w Show TV Polsat – „Must be The Music, Tylko muzyka” gdzie wyszukiwał i oceniał zdolnych ludzi z całej Polski.

W sierpniu 2012 r. podczas Festwialu Solidarity of Arts wystąpił na jednej secnie wraz ze swoim idolem Quincy Jonesem.

W grudniu 2014 wydał autorską płytę pt. „Muzyka własna”, która zwiera muzykę z show tanecznego Opentaniec oraz ścieżkę dźwiękową do filmu „Od pełni do pełni”.

Podczas Solidarity of Arts w roku 2015 poprowadził słynny WDR Big Band w koncercie Swing +.

W roku 2016 napisał utwór „Leopoldinum”, który powstał na zamówienie Instytutu Muzyki i Tańca, a prawykonanie odbyło się w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną w listopadzie 2016 r.

www.myspace.com/orkiestraadamasztaby

www.youtube.com/user/profesor5555

www.sztaba.pl

Aleksandra Nitecka

Digital Marketing Manager

Od 6 lat w branży marketingowej. Od 3 lat w Play gdzie zajmuję się komunikacją marketingową w internecie. Od 2 lat buduję i rozwijam platformę Gamers Gonna Play, w ramach której wprowadziłam Play w świat gamingu odpowiadając za działania digitalowe oraz obecność na największych eventach gamingowych- Intel Extreme Masters i Poznań Game Arena.

Eda Ozden

Director of Business Development,MEP Destination Business Solutions

Eda joined MEP Destination Business Solutions in 2010, after an education in International Affairs and Law & Development that saw her live in 4 continents enriching her with diverse experiences. She currently heads the Marketing efforts at MEP, including CRM Systems and Business Development while also providing consulting to industry partners. She has been active in SITE Global Association, serving as a Board of Director for the European Region. She was chosen as one of the 22 Millenials to Watch in 2016 by Meetings & Conventions Magazine. 

Specific to this event:

Being a Director at a DMC in Turkey has meant having to come face to face with numerous issues over the recent years ranging from democratic protests to unfortunate acts of terror as well as dealing with negative perception. She’s taken a proactive stance for her company and MEP has distinguished itself in its preparedness, honesty, connectivity ahead & at times of crises and promotion of responsible risk management. Eda has spoken at numerous industry events on this topic, most recent being ADMEI Global Conference, IBTM World and SITE Global Conference. 

Filip Chajzer

Dziennikarz programu Dzień Dobry TVN, gospodarz programu „Mali giganci”

Laureat najważniejszej i najbardziej prestiżowej nagrody w polskiej branży telewizyjnej – Wiktora 2013 w kategorii Odkrycie Roku. Filip został też doceniony przez jury MediaTorów. W 2014 roku otrzymał statuetkę w kategorii AkumulaTor. Chwilę później został też osobowością roku 2014, tak zdecydowali czytelnicy magazynu Plejada. Współautor książki”Chajzerów Dwóch”

Cechuje go ogromne doświadczenie zawodowe zdobyte zarówno w telewizji (dziennikarz informacyjny stacji TVN Warszawa, reporter programu “Dzień Dobry TVN”, współprowadzący „Dzień Dobry TVN”, jak również w radiu jako współprowadzący programu “Chajzer kontra Chajzer” oraz “Piątek u Chajzerów” na antenie radia Złote Przeboje czy „Piątek Piąteczek Piątunio” na anternie programu 4 Polskiego Radia.

Jacek Wasilewski

specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca

Jest komunikologiem, specjalistą ds. komunikowania marki i storytellingu.  Jest także właścicielem Narrative Impact, firmy zajmującej się badaniem i projektowaniem strategii w komunikacji marek.

Pracuje na Wydziale Dziennikarstwa UW, gdzie bada komunikaty pod kątem perswazji i szkoli w zakresie wystąpieniach publicznych.

Najczęściej zajmuje się konsultacjami na polu projektowania i uspójniania sposobu komunikowania wartości firmy, tonality, argumentacji i wystąpień publicznych. 

Napisał – prócz wielu artykułów w prasie – również kilka książek, m.in. „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” (2008)., „Instrukcja Obsługi tekstu” (2011), „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”, a także tłumaczem książki “Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie”(2012).

Bywa również scenarzystą i dramaturgiem.

Katarzyna Cioch

.

Krzysztof Celuch

mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. Pomaga w obszarach realizacji celów biznesowych i rozwoju biznesu, tworzy strategie, prowadzi badania. Dostarcza wiedzę i doskonali umiejętności. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Swoje badania, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prezes Celuch Consulting oraz Pełnomocnik rektora ds. współpracy z biznesem Akademii Finansów i Biznesu Vistula.

Magdalena Galińska

Kierownik ds. Zakupów Usług Eventowych

 

Z wykształcenia hotelarz, licencjat z zakresu organizacji i obsługi ruchu turystycznego, magister dziennikarstwa, licencjonowany pilot wycieczek – słowem pasjonatka branży eventowej od zawsze. Z branżą MICE zawodowo związana od 17 lat – początkowo w Polskiej Telefonii Cyfrowej, potem współorganizując eventy w telewizji HBO. Od 2005 r. w strukturach działu zakupów Polpharma – najpierw jako Kupiec Usług Eventowych, a od 2008 r. na stanowisku Kierownika ds. Zakupów Usług Eventowych. Ekspert w kategorii Podróże Służbowe – negocjuje bezpośrednie kontrakty z liniami lotniczymi, Agentami Business Travel oraz hotelowe kontrakty korporacyjne. Lider streamu eventowego w ramach projektu branżowego SAR-PSML, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych. Tegoroczna Laureatka nagrody MP POWER AWARDS w kategorii Meeting Planner – Dział Zakupów. Trzykrotnie nominowana w konkursie „Osobowość Roku Branży MICE“ w kategorii: Zleceniodawca. Tegoroczna jurorka w konkursie EFFIE AWARDS.

Magdalena Piasecka

bsolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. To także stypendystka Rheinische Friedrich-Wilhelms-Universität w Bonn oraz beneficjentka programu
„The International Visitor Leadership Program” w Stanach Zjednoczonych.

W latach 2008-2017 pełniła funkcję Prezesa Zarządu Convention Bureau – Wrocław.  Główne działania M. Piaseckiej skupiały się na pozyskiwaniu dla Wrocławia spektakularnych wydarzeń,  zarządzaniu miedzynarodowymi projektami
(np. Wrocław Global Forum 2010-2016, konferencja klimatyczna Climate KIC, ceremonia wręczenia Europejskich Nagrdów Filmowych), współpracy z sektorem hotelowym, obiektami konferencyjno-kongresowymi oraz koordynowaniu projektów wolontaryjnych.
W latach 2008-2012 ściśle współpracowała z UEFA przy organizacji Mistrzostw Europy
w Piłce Nożnej we Wrocławiu. Ma duże doświadczenie przy współpracy z instytucjami publicznymi, sektorem prywatnym jak również stowarzyszeniami międzynarodowymi.

W latach 2010-2012 była Przewodniczącą Wrocławskiej Rady Kobiet. W 2008 roku została członkiem elitarnego Stowarzyszenia Meeting Professionals International (MPI). W latach 2012-2015 roku była członkiem Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich.
Od 2010 roku pracuje jako wykładowca na dwóch wrocławskich uczelniach.

Marta Pokutycka- Mądrala

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden

Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR, eventy oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego
dla spółki ubezpieczeniowej  i emerytalnej. Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PRowej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór,  który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2013 roku.

Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel.  Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych.

Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewodnicząca zespołu Jurorów konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PRi komunikacji.

Ruud Janssen

Managing Director 

Switzerland based Entrepreneur Ruud Janssen, CMM, DES (1970) has been an innovator and game changer in the Hospitality and Meetings & Events Industry since 1994. 

Ruud is the founder and Managing Director of TNOC |The New Objective Collective; a creative collective of visual thinkers, moderators and specialists at the intersection of communication, technology and strategy. 

He is also the co-creator of the Event Canvas with Roel Frissen with whom he founded the EventCanvas.org Foundation and Event Model Generation (the event design consulting & training firm). He as authored the EVENT DESIGN handbook with Roel Frissen and Dennis Luijer aimed at creating a common language for Meetings & Events.

He is an active member of PCMA Professional Convention Management Association, Internet Society, Cornell Hotel Society as well as MPI Meeting Professionals International. For MPI he has served as a certified MPI Global Trainer, MPI Chapter Chairman in the Netherlands and on the International Board of Directors for MPI Meeting Professionals International. He is currently active on the Advisory Board for the Virtual Edge Institute and a long time jury member of the IBTM World Technology & Innovation Award. 

Ruud speaks English, Dutch, French and German. He is a sought after speaker and facilitator around the world and has authored a number of publications and research papers on Event Design, Event ROI, Virtual and Hybrid Events and Event Innovation. Having lived and worked around the globe he can relate to the everyday challenges faced by professionals when innovating and organising events across complex decision making units for Corporate, NGO’s, Government and Association clients.

Sebastian Kotow

Psycholog biznesu

Autor, inspirujący mówca i wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA i podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie CEO w Institute of Behavioral Design (IoBD) – organizacji zajmującej się implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i neurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Jest członkiem Brain&Behavior Society w Londynie, International Association for Research in Economic Psychology oraz Association for Consumer Research. Zasiada w radzie ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkThank, jest również członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wiele lat mieszkał i pracował za granicą, głównie w USA i Wielkiej Brytanii. Po powrocie do Polski w 2006 r. był prezesem oraz udziałowcem w Brian Tracy International a w latach 2013-2014 był członkiem zarządu Door Group S.A. oraz pełnił rolę CEO firmy FranklinCovey w Polsce. W jego wykładach w ciągu ostatnich 10 lat wzięło udział ponad 80 tys. uczestników z 75 krajów świata. Przemawiał do grup liczących od 500 do ponad 4000 osób. Triathlonista i maratończyk, bierze regularny udział w zawodach serii Ironman i Challenge na całym świecie.