Prelegenci

Karolina Korwin Piotrowska

Z zawodu dziennikarka o ponad dwudziestoletniej praktyce, z wykształcenia historyk sztuki, z pasji wykładowczyni akademicka (SWPS). Ostra, bezkompromisowa krytyczka świata show businessu, uznana przez „Gazetę Wyborczą” za jedną z najbardziej opiniotwórczych kobiet w polskich mediach oraz okrzyknięta przez tygodnik „Wprost” jedną z najbardziej wpływowych dziennikarek w Polsce. Autorka bestsellerowych książek, mi.n. „Ćwiartka raz” o 25 leciu popkultury w Polsce od 1989 roku i „Krótka książka o miłości” o swoich ulubionych filmach. W TVN Style od 10 lat prowadzi program „Magiel towarzyski”, którego boją się celebryci, a kocha publiczność.

Anna Jakubowski

Anna Jakubowski od ponad 25 lat zdobywa doświadczenie w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu. Pracowała dla największych międzynarodowych firm, m.in.: Procter & Gamble, Coca-Cola Hellenic Bottling Company i The Coca-Cola Company. W latach 2013-2016 zajmowała stanowisko dyrektor generalnej The Coca-Cola Company w Polsce i krajach bałtyckich.

Anna Jakubowski zasiada obecnie w radzie nadzorczej Banku Millennium, radzie dyrektorów American Chamber of Commerce, zarządzie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska, jest zaangażowana w projekty edukacyjne takie jak Social Wolves i Global Shapers.

Robert Zydel

Absolwent Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Przez wiele lat związany z rynkiem badań, specjalizujący się w niestandardowych badaniach jakościowych (CASE, TNS, IQS). Później Consumer Insight Director w Saatchi&Saatchi. Obecnie pracuje w Urzędzie m. st. Warszawy na stanowisku Dyrektora Biura Marketingu Miasta.

Karolina Paszkiewicz

Karolina Paszkiewicz – Dyrektor PR i Marketingu w stoczni jachtowej Sunreef Yachts

Od trzech lat odpowiada za komunikację oraz strategię marketingową i produktową firmy w regionach Europy, Azji, Bliskiego Wschodu oraz obu Ameryk. Do najważniejszych osiągnięć w Sunreef Yachts, zalicza m.in: wprowadzenie na rynki jednostki żaglowej Sunreef 74 (2014r.) oraz rewolucyjnej linii katamaranów Sunreef Supreme 68, a w tym jej premierę światową w Singapurze i nagrodę World Yacht Trophy (za layout Supreme 68 podczas targów Cannes Yachting Festival 2016). Jest edytorem luksusowego wydania magazynu Sunreef News Magazine oraz producentem sesji fotograficznych jachtów Sunreef Yachts.

Obecnie rozwija działanie siatki dystrybucyjnej na aktywnych rynkach. Karierę zawodową zaczynała w dziale komunikacji korporacyjnej w agencji – Edelman Polska. Pracowała wówczas m.in dla takich marek jak: British Airways, Shell, Ferrari oraz BMS. Pasjonuje się tematami związanymi z produktami i usługami z sektora luxury. W 2016r. ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej z zakresu „zarządzania dobrami luksusowymi”. W 2011 r. odebrała dyplom Magistra na wydziale Zarządzania Przedsiębiorstwem” na Politechnice Wrocławskiej. W latach 2006 – 2011, Karolina pełniła funkcję Prezesa i Członka organizacji Non Profit – Rotaract Wrocław Panorama.

Prywatnie miłośniczka podróży na rowerze, wiatru we włosach i historii mody.

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inboud Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, wielokrotnie wykładał na SWPS, UW czy innych uczelniach. Od 2016 roku prowadzi warsztaty na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Anna Miotk

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Marta Dworak

Od 2005r. roku związana zawodowo z Sunreef Yacht. Od 2010r. Marta pełni funkcję Event Managera odpowiedzialnego m.in. za: kompleksową oprawę eventów międzynarodowych w sektorze premium i luxury, a w tym: targów jachtowych w Cannes, Monaco, Dubaju, Singapurze, Miami, Fort Lauderdale, Moskwie, Kuwejcie oraz za organizację autorskich projektów, jak: Pomorskie Rendez Vous, Gala Francuska, prezentacje czy światowe premiery jachtów. W 2015r. koordynowała udział Sunreef Yachts w EXPO 2015 w Mediolanie. Marta kieruje również działalnością sponsoringową oraz charytatywną firmy. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z ambasadami, dyplomatami, urzędami, klubami branżowymi i biznesowymi. Kilkunastokrotnie zajmowała się logistyką udziału Zarządu Sunreef Yachts w misjach rządowych. Marta jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Gdańskim (lata: 1999 – 2005) oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim i Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu zarządzania eventami i marketingu (lata:2013-2015). Swobodnie komunikuje się w j. angielskim oraz francuskim, co poświadczają liczne certyfikaty. Prywatnie, Marta jest mamą dwójki dzieci, z którymi spędza aktywnie czas po pracy. Uwielbia książki, Paryż i kulturę francuską oraz nowe wyzwania.

Radosław Mysłek

Na co dzień kieruje zespołem Event Marketingu w Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Posiada 15 lat doświadczenia w branży Eventowej. Od ponad 10 lat jest kierownikiem produkcji Festiwalu Przystanek Woodstock, koordynując między innymi współpracę organizatora ze wszystkimi służbami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo Festiwalu. Zainteresowania – bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe, podróże motocyklowe.

Piotr Jaworowicz

Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych w PKN Orlen. Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 700 tys. osób. Od 2010 współtworzy i nadzoruje m.in. wydarzenia takie jak Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing, Polacy z werwą. Wcześniej pracował m.in. przy eventach dla marek Parker, Johnnie Walker; był koordynatorem I Gali Polski Przedsiębiorczej. W PKN Orlen opracował i wdrożył strategię obecności marki VERVA w mediach społecznościowych. Jest członkiem Rady Programowej konferencji Event Biznes i jurorem w kokursie MP Power Awards.

Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o mediach (UW); absolwent studiów MBA oraz studiów Marketing Internetowy. Zajmuje się naukowo badaniem nowych mediów i komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów UW z zakresu event marketingu, jest autorem artykułów naukowych i publicystycznych, a także książek „Wideokomunikowanie polityczne w internecie” oraz pierwszej komplesowej publikacji na temat roli eventów w działaniach marketingowych pt. „Event marketing w Zintegowanej Komunikacji Marketingowej”.

Paweł Potoroczyn

Dyplomata, pisarz, wydawca, producent muzyczny i filmowy. Od 2008 do 2016 roku dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza.

Absolwent Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Profesjonalista przemysłów kultury i patologiczny optymista. Ekspert komunikacji, filozofii marki, zarządzania wiedzą i snów na jawie. Wykładowca (SGH, Collegium Civitas) regularnie zapraszany przez uczelnie artystyczne do wykładów inauguracyjnych. Kaznodzieja, któremu najlepiej wychodzi mówienie do twórców o pieniądzach i mówienie o kulturze do pieniędzy.

Niedopasowany, kontrowersyjny, skuteczny. Skrzyżowanie misjonarza, lunatyka, odźwiernego i cyngla.

Członek Rady Programowej EFNI i Rady Powierniczej Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie. Członek i założyciel Lincoln Center Global Exchange. Dyplomata nieprzerwanie przez blisko piętnaście lat na topowych placówkach (Los Angeles, Nowy Jork, Londyn). Autor i egzekutor kampanii Oskarowej Andrzeja Wajdy. Autor nominowanej do NIKE powieści „Ludzka Rzecz”. Publikował m.in. w Playboy’u, Tygodniku Powszechnym, Rzeczpospolitej, Briefie. Prenumerator New Yorkera od 1989 r. Członek sekcji szermierczej CWKS Legia od 1970 roku.

Dr Marek Borowiński

Specjalista od zwiększania sprzedaży oraz Visual Merchandisingu. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Jest autorem licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą się audyty sklepów i centrów handlowych, które przeprowadza poprawiając ich funkcjonowanie, sprzedaż i komunikację marketingową. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, parząc na niego oczami klientów. Jest sędzią międzynarodowym w konkursach na najlepsze sklepy w Polsce i za granicą. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep, firmę czy też produkt. Z olbrzymią pasją bada wszelkie zagadnienia związane z psychologią koloru i jego oddziaływaniem na konsumentów różnych w miejscach sprzedaży. Swoją wiedzą dzieli się podczas wielu kongresów marketingowych i sprzedażowych. Dr Marek Borowiński jest gościem wielu programów telewizyjnych i radiowych między innymi: TV24, DZIEŃ DOBRY TVN, PYTANIE NA ŚNIADANIE TVP, RADIOWA TRÓJKA i wielu innych. Na co dzień prowadzi swój autorski program Shop Doctor na kanale Youtube.

Ivan Hernandez

Strateg ds. marketingu cyfrowego i Customer Experience. Konsultant ds. rozwoju biznesu z wieloletnim międzynarodowym doświadczeniem w konsultingu strategicznym, a także sektorze reklam, marketingu i mediów. Założyciel The Digital Loop, butiku konsultingowego specjalizującego się w cyfrowej transformacji biznesu, projektowania doświadczeń klientów i strategii innowacji. Ceniony w wielu krajach mówca. Występował między innymi na Webit Congress (Turcja), DigitalK (Bułgaria), Spark.me (Czarnogóra), Banque du Liban Accelerate (Liban) and CFO European Summit (Polska). Współpracuje z takimi firmami jak MTV Networks, Korn/Ferry International. Pełni strategiczne role w Grey Group i MSLGROUP. Wykładowca na Uniwersytecie Koźmińskiego, prowadzi także zajęcia z marketingu cyfrowego w programie FIFA/CIES Sport Management. Wcześniej wykładał marketing cyfrowy, strategie rozwoju biznesu i planowanie kariery na studiach MBA i BBA. Jest współgospodarzem podcastu o szansach i wyzwaniach ery cyfrowej.

Rahim Blak

CEO i współzałożyciel click community – agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także rozwijaniem produktów marketingowych i startupów w modelu SaaS i cloud marketing. Najnowszy startup edrone pozycjonuje jako „Pierwszy CRM dla e-commerce”. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie i MBA w Łodzi, jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi i WSE w Krakowie. W pracy myśli w PREZI, po pracy zagorzały Instagrammer. Jego życiową pasją jest ciągłe wychodzenie ze strefy komfortu, because “life begins at the end of your comfort zone”

Marek Stączek

Ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych. Pisze teksty wystąpień oraz książki z zakresu psychologii w biznesie. Prowadzi doradztwo w zakresie przygotowania do ważnych wystąpień oraz szkolenia i warsztaty z wykorzystaniem doświadczenia z własnej pracy zawodowej (przez cztery lata – Członek Zarządu). Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej, kreatywności. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”. Współpracuje m.in. z: Oracle, HP, Netia, Orange, Saatchi & Saatchi, T-Mobile, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Polpharma, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G.