Prelegenci

Adam Sztaba

Kompozytor, Dyrygent.

Swoją edukację muzyczną rozpoczął w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie w klasie fortepianu.

Od 12-tego roku życia grywał w różnych kapelach rockowych, a poza szkołą i próbami biegał za piłką. Pod koniec liceum pod wpływem musicalu „Metro” Janusza Józefowicza i Janusza Stokłosy napisał muzykę do pierwszego swojego musicalu „Fatamorgana?”. Premiera odbyła się w 1993 r. w  Bałtyckim Teatrze Dramatycznym w  Koszalinie. Po spotkaniu z Januszem Stokłosą w roku 1993 r., który zaproponował mu współpracę wyruszył do Warszawy. Kolejne osoby, które doceniły jego talent i współpracowały z nim to: Maryla Rodowicz, Andrzej Sikorowski z zespołu Pod Budą, Janusz Józefowicz, Krzysztof Krawczyk, Edyta Górniak, Violetta Villas, Kasia Kowalska, Grupa Mo-Carta, Przemysław Gintrowski, Grzegorz Turnau, Ewa Małas-Godlewska, Jose Cura, Mietek Szcześniak, Kayah, Halina Frąckowiak, Natalia Kukulska, Andrzej Piasek Piaseczny.

W roku 2002 wziął udział w programie telewizyjnym „Idol”, który przyniósł mu dużą popularność, ale przede wszystkim dał dużo satysfakcji z pracy z bardzo uzdolnionymi ludźmi. W 2003 roku napisał musical „Opentaniec”, który odniósł ogromny sukces. Premiery „Opentańca” odbyły się w Teatrze Wielkim w Warszawie oraz w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Kolejnym projektem był program telewizyjny „Moja Krew” oraz „Taniec z Gwiazdami”, w którym miał szansę podzielić się swymi odważnymi aranżacjami z dość sporą publicznością. To właśnie za sprawą Tańca z Gwiazdami powstała Orkiestra Adama Sztaby, która stała się coraz bardziej rozpoznawalną Orkiestrą w kraju.

W latach 2005 i 2006 Adam odpowiedzialny był za oprawę muzyczną Sopot Festival gdzie wraz ze swoją Orkiestrą współpracował m.in. z Lemarem, Gordonem Haskel, Drupi, Heleną Vondrackovą, Karelem Gottem, Demisem Roussos. Niewątpliwie do największych sukcesów artystycznych Adama Sztaby należą koncerty z gwiazdami światowego formatu:  recital koncertowy z Michaelem Boltonem oraz koncert Stinga z Polską Orkiestrą Radiową podczas Jubileuszu z okazji 80-lecia Polskiego Radia. Kolejnym ogromnym sukcesem był udział w Ceremonii otwarcia Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych 2010 na Stadionie Legii w Warszawie gdzie Adam w mistrzowski sposób poprowadził Polską Orkiestrę Radiową.

W 2011 roku Przy koncercie z okazji Prezydencji Polski do Unii Europejskiej współpracował z międzynarodowymi gwiazdami takimi jak: Dolores o’Riordan, Kenny G, Chris Botti czy po raz kolejny z Michaelem Boltonem. Od 2011 do2016 roku pełnił rolę jurora w Show TV Polsat – „Must be The Music, Tylko muzyka” gdzie wyszukiwał i oceniał zdolnych ludzi z całej Polski.

W sierpniu 2012 r. podczas Festwialu Solidarity of Arts wystąpił na jednej scenie wraz ze swoim idolem Quincy Jonesem. W grudniu 2014 wydał autorską płytę pt. „Muzyka własna”, która zwiera muzykę z show tanecznego Opentaniec oraz ścieżkę dźwiękową do filmu „Od pełni do pełni”. Podczas Solidarity of Arts w roku 2015 poprowadził słynny WDR Big Band w koncercie Swing +.

W roku 2016 napisał utwór „Leopoldinum”, który powstał na zamówienie Instytutu Muzyki i Tańca, a prawykonanie odbyło się w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną w listopadzie 2016 r.

www.myspace.com/orkiestraadamasztaby

www.youtube.com/user/profesor5555

www.sztaba.pl

Aleksandra Nitecka

Digital Marketing Manager P4.

Od 6 lat w branży marketingowej. Od 3 lat pracuje w firmie Play gdzie zajmuje się komunikacją marketingową w internecie.

„Od 2 lat buduję i rozwijam platformę Gamers Gonna Play, w ramach której wprowadziłam Play w świat gamingu odpowiadając za działania digitalowe oraz obecność na największych eventach gamingowych- Intel Extreme Masters i Poznań Game Arena”.

Tomasz Kammel

 

Dziennikarz telewizyjny, producent, scenarzysta i trener.

Autor i współtwórca cyklicznych audycji  dla  TVP. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Był gospodarzem festiwalu Polsat Top Trendy 2010, dla TVP 1 poprowadził Sopot Festival, Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu, Festiwal Jedynki, Rewia Sylwestrowa, Tour de Maryla, koncert światowej trasy Tiny Turner.

W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Autor książki: „Jak występować publicznie … nie tylko w telewizji”; Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem.

Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Eda Ozden

MEP Destination Business Solutions

Eda związała się z MEP Destination Business Solutions w 2010 po studiach na kierunku Sprawy Międzynarodowych, Prawo i Rozwój, które umożliwiły jej mieszkanie i zdobywanie bogatych doświadczeń życiowych w czterech różnych krajach.

Obecnie kieruje działaniami marketingowymi w MEP, w tym systemami CRM i Business Development, pełniąc jednocześnie rolę konsultanta dla partnerów z branży.

Aktywnie działa w SITE Global Association, gdzie należy do Rady Dyrektorów Regionu Europejskiego. W 2016 wybrana jako jedna z 22 Millenials to Watch (millenialsów godnych uwagi) przez Meetings & Conventions Magazine.

W ostatnich latach jako dyrektor DMC w Turcji mierzy się z różnorodnymi wyzwaniami w obszarze bezpieczeństwa, jak protesty antyrządowe, akty terroru, czy też negatywne postrzeganie destynacji. W firmie podjęła działania, by MEP wyróżniało się gotowością, uczciwością, stosownymi metodami komunikacji, również w sytuacjach kryzysowych i promowaniem kwestii odpowiedzialnego zarządzania ryzykiem.

Eda wystąpiła na wielu wydarzeniach branżowych mówiąc o bezpieczeństwie, ostatnio m.in. na ADMEI Global Conference, IBTM World and SITE Global Conference.

Jacek Wasilewski

Specjalista ds. komunikacji marek, kulturoznawca.

Jest komunikologiem, specjalistą ds. komunikowania marki i storytellingu.  Jest także właścicielem Narrative Impact, firmy zajmującej się badaniem i projektowaniem strategii w komunikacji marek.

Pracuje na Wydziale Dziennikarstwa UW, gdzie bada komunikaty pod kątem perswazji i szkoli w zakresie wystąpieniach publicznych.

Najczęściej zajmuje się konsultacjami na polu projektowania i uspójniania sposobu komunikowania wartości firmy, tonality, argumentacji i wystąpień publicznych. 

Napisał – prócz wielu artykułów w prasie – również kilka książek, m.in. „Prowadzeni słowami. Retoryka motywacji w komunikacji publicznej” (2008)., „Instrukcja Obsługi tekstu” (2011), „Opowieści o Polsce. Retoryka narracji”, a także tłumaczem książki “Storytelling. Narracje w reklamie i biznesie”(2012).

Bywa również scenarzystą i dramaturgiem.

Katarzyna Cioch

Dyrektor Zarządzający Polskiego Towarzystwa Chirurgii Naczyniowej, wykładowca akademicki.

Absolwentka Zarządzania i studiów MBA na Oxford Brooks University.
Z przemysłem spotkań związana od początku swojej kariery. Najpierw pracując po stronie klienta korporacyjnego – w dziale Marketingu HBO Polska, następnie przez ponad 10 lat w po stronie agencji gdzie kierowała działem obsługującym klientów stowarzyszeniowych organizując kongresy dla branży medycznej i paliwowej. W latach 2015-2017 pracowała w sektorze publicznym (Warsaw Convention Bureau) gdzie była odpowiedzialna za pozyskiwanie do Warszawy dużych międzynarodowych kongresów stowarzyszeniowych. Doświadczenie i wiedzę zdobytą podczas współpracy z zagranicznymi klientami stowarzyszeniowymi i obsługującymi ich agencjami przenosi teraz na rynek polski.
Obecnie współpracuje z branżą stowarzyszeniową, profesjonalizując ich struktury, wprowadzając menadżerski model zaradzania.
Jest członkiem Komitetów Organizacyjnych kilku dużych światowych wydarzeń organizowanych w Polsce. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się ze studentami.
O work-life-balance dba, starając się każdą wolną chwilę spędzać sportowo wspólnie z Córką.

Krzysztof Celuch

Mówca, trener, konsultant biznesowy, wykładowca akademicki i przedsiębiorca. 

Pomaga w obszarach realizacji celów biznesowych i rozwoju biznesu, tworzy strategie, prowadzi badania. Dostarcza wiedzę i doskonali umiejętności. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Swoje badania, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Prezes Celuch Consulting oraz Pełnomocnik rektora ds. współpracy z biznesem Akademii Finansów i Biznesu Vistula.

Magdalena Galińska

Kierownik ds. Zakupów Usług Eventowych.

Z wykształcenia hotelarz, licencjat z zakresu organizacji i obsługi ruchu turystycznego, magister dziennikarstwa, licencjonowany pilot wycieczek – słowem pasjonatka branży eventowej od zawsze. Z branżą MICE zawodowo związana od 17 lat – początkowo w Polskiej Telefonii Cyfrowej, potem współorganizując eventy w telewizji HBO. Od 2005 r. w strukturach działu zakupów Polpharma – najpierw jako Kupiec Usług Eventowych, a od 2008 r. na stanowisku Kierownika ds. Zakupów Usług Eventowych. Ekspert w kategorii Podróże Służbowe – negocjuje bezpośrednie kontrakty z liniami lotniczymi, Agentami Business Travel oraz hotelowe kontrakty korporacyjne. Lider streamu eventowego w ramach projektu branżowego SAR-PSML, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych. Tegoroczna Laureatka nagrody MP POWER AWARDS w kategorii Meeting Planner – Dział Zakupów. Trzykrotnie nominowana w konkursie „Osobowość Roku Branży MICE“ w kategorii: Zleceniodawca. Tegoroczna jurorka w konkursie EFFIE AWARDS.

Marcin Przychodny

Prezes Zarządu Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego Światowych Igrzysk Sportowych 2017 sp. z o.o.

The World Games 2017 było największym wydarzeniem sportowym mijającego roku w Polsce. Wzięło w nim udział 3,5 tysiąca sportowców ze 112 krajów świata rywalizujących w 31 sportach. Łącznie w wydarzeniach TWG2017 wzięło udział 240 tysięcy kibiców.
W przeszłości Marcin Przychodny był członkiem Komitetów Organizacyjnych wielkich imprez sportowych, m.in. UEFA EURO 2012 we Wrocławiu oraz Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym rozgrywanego na Polanie Jakuszyckiej. Wcześniej przez wiele lat sprawował funkcję dyrektora Wydziału Sportu i Rekreacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.

Marta Pokutycka- Mądrala

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden

Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR, eventy oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej. Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PRowej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór,  który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2013 roku.

Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel.  Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych.

Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewodnicząca zespołu Jurorów konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PR i komunikacji.

Ruud Janssen

Managing Director Event Canvas & Event Model Generation (CMM, DES)

Mieszkający w Szwajcarii przedsiębiorca i innowator, od 1994 roku znacząco wpływa na bieg wydarzeń w przemyśle spotkań. Założył i zarządza The New Objective Collective (TNOC), kreatywnym kolektywem myślicieli wizualnych, moderatorów i specjalistów działających na pograniczu komunikacji, technologii i strategii.

Wspólnie z Roelem Frissenem stworzył fundację EventCanvas.org oraz Event Model Generation, firmę oferującą szkolenia i doradztwo w projektowaniu eventów. Przygotował z Roelem Frissenem i Dennisem Luijer poradnik EVENT DESIGN, którego ideą było stworzenie wspólnego języka spotkań i wydarzeń.

Jest aktywnym członkiem PCMA Professional Convention Management Association, Internet Society, Cornell Hotel Society oraz MPI Meeting Professionals International. W MPI jest certyfikowanym trenerem – MPI Global Trainer i przewodniczącym MPI Chapter w Holandii oraz członkiem Międzynarodowej Rady Dyrektorów MPI Meeting Professionals International. Obecnie doradza też w Virtual Edge Institute. Od wielu lat jest również jurorem IBTM World Technology & Innovation Award.

Jest popularnym mówcą, który z racji swoich międzynarodowych doświadczeń może podzielić się wiedzą nt. skomplikowanego procesu decyzyjnego w świecie klientów z korporacji, organizacji pozarządowych, administracji państwowej i stowarzyszeń.

Ma na swiom koncie rozliczne publikacje i badania nt. projektowania, ROI, innowacyjności w eventach oraz eventów wirtualnych i hybrydowych.

Sebastian Kotow

Psycholog biznesu, CEO, Institute of Behavioral Design.

Autor, inspirujący mówca i wykładowca psychologii zarządzania na studiach MBA i podyplomowych studiach Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego. Obecnie CEO w Institute of Behavioral Design (IoBD) – organizacji zajmującej się implementacją wiedzy i narzędzi psychologii pozytywnej, ekonomicznej i neurokogniwistyki w procesach zmian organizacji oraz rozwoju kompetencji menedżerskich. Jest członkiem Brain&Behavior Society w Londynie, International Association for Research in Economic Psychology oraz Association for Consumer Research. Zasiada w radzie ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkThank, jest również członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Wiele lat mieszkał i pracował za granicą, głównie w USA i Wielkiej Brytanii. Po powrocie do Polski w 2006 r. był prezesem oraz udziałowcem w Brian Tracy International a w latach 2013-2014 był członkiem zarządu Door Group S.A. oraz pełnił rolę CEO firmy FranklinCovey w Polsce. W jego wykładach w ciągu ostatnich 10 lat wzięło udział ponad 80 tys. uczestników z 75 krajów świata. Przemawiał do grup liczących od 500 do ponad 4000 osób. Triathlonista i maratończyk, bierze regularny udział w zawodach serii Ironman i Challenge na całym świecie.

Katarzyna Głowacka – Stewart

Managing Partner, Share Management Consulting (do 10.2017 Dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju BZ WBK)

Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w biznesie. Po kilku latach, ze względu na wykształcenie psychologiczne, trafiła do HR-u. W Shell Polska zajmowała się rekrutacją i kwestiami kadrowymi, w SAP natomiast odpowiadała za całość polityki HR-owej organizacji. Po 12 latach zrezygnowała z korporacyjnej kariery na rzecz pracy jako niezależny konsultant i executive coach. Od 2005 roku prowadzi własną firmę doradczą i w tej roli zdobyła ogromne doświadczenie – pracowała z wieloma międzynarodowymi organizacjami na poziomie zarządów, reprezentującymi różne branże, strategie i kultury organizacyjne. Przez dwa ostatnie lata pełniła również rolę dyrektora Departamentu Rekrutacji i Rozwoju w Banku Zachodnim WBK. Propozycję współpracy z bankiem potraktowała jako kolejne wyzywanie i szansę na zdobycie nowych doświadczeń- pracę na tak szeroką skalę, na trudnym rynku, przy dużej konkurencji.

Paulina Jaworska

Brand Experience Customer Manager BMW Group Polska.

Marketing Manager z wieloletnim doświadczeniem w segmencie premium i luxury. Specjalizuje się w Experiential Marketing, Sponsoringu i budowaniu wizerunku marki. Od 11 lat związana z BMW Group Polska.

Łukasz Wójcik

Dyrektor działu marketingu i PR, polskiego oddziału MMC.

Odpowiedzialny za wzmocnienie świadomości i siły marki Mitsubishi oraz wsparcie sprzedaży poprzez wykorzystanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technologii. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska. Jego konikiem są nowe technologie, marketing zorientowany na klienta i media społecznościowe. Wolny czas poświęca na grę w piłkę nożną i tenis a także żeglarstwo i jazdę na nartach.

Andrzej Kruczyński

Wiceprezes Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego, były oficer GROM.

Uczestnik działań specjalnych i misji zagranicznych. Wszechstronnie wyszkolony w zakresie operacji antyterrorystycznych oraz działań sił specjalnych. Uczestnik kilku misji woskowych. Absolwent Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Zmechanizowanych we Wrocławiu, Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Obrony Narodowej w Warszawie. Niezależny ekspert, trener, doradca, edukator do spraw bezpieczeństwa.

W latach 2009-2014 pracował na Stadionie Narodowym w Warszawie, gdzie w okresie budowy we współpracy z Biurem Ochrony Rządu, Policją oraz Centrum szkolenia psów policyjnych w Sułkowicach, stworzył parasol ochronny tzw. nadzoru pirotechnicznego. Tam też pełnił funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa na większości imprez masowych, w tym wszystkich spotkaniach piłkarskich w ramach EURO 2012 rozgrywanych w Warszawie. Uczestniczył w wielu programach obserwacyjnych, konferencjach oraz szkoleniach organizowanych przez doświadczonych ekspertów, również międzynarodowych, odpowiedzialnych za przygotowanie kadry do bezpiecznego przeprowadzenia turnieju EURO 2012, organizowanych zarówno w różnych miejscach Polski jak i poza granicami kraju, miedzy innymi w Wielkiej Brytanii, Szkocji, RPA, Katarze oraz Izraelu.

Wraz z zespołem ds. bezpieczeństwa wypracował od podstaw procedury działania usprawniające zarządzanie imprezami masowymi, wdrażając nowatorskie rozwiązania w funkcjonowaniu oraz wyposażeniu Stanowiska Dowodzenia. Opracował zasady współpracy Stanowiska Dowodzenia z CCTV, zabezpieczeniem medycznym, zabezpieczeniem ppoż., Policją i BOR. Był inicjatorem zakupu i wyposażenia Stadionu Narodowego w nowoczesny sprzęt, nie używany wcześniej na obiektach tego typu. Stworzył istniejący do dnia dzisiejszego dobrze działający nowoczesny system zarządzania bezpieczeństwem imprez masowych. Przygotowane przez niego nowatorskie rozwiązania na Stanowisku Dowodzenia, programy szkoleniowe, czy też propozycje innego wykorzystania obiektów sportowych tworzą nowe standardy z zakresu bezpieczeństwa. Współpracujący z nim Klienci, w tym zarządzający obiektami sportowymi, mogą spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy i realizować cele biznesowe wykorzystując najlepsze wzorce z różnych dziedzin życia. Współautor podręcznika dla szkół ponadgimnazjalnych ,,Edukacja dla bezpieczeństwa” oraz współautor książki ,,Imprezy masowe. Organizacja, bezpieczeństwo, dobre praktyki”.

Luiza Derek

Dyrektor ds. marketingu w obszarze współpracy z bankami na kraje europejskie Mastercard.

W Mastercard pracuje od 2005 roku, początkowo jako członek zespołu, następnie jako Dyrektor Marketingu w Polsce, a ostatnio jako Dyrektor Issuer Marketingu w strukturach europejskich.

Jako dyrektor marketingu była odpowiedzialna za tworzenie nowoczesnych strategii komunikacji dotyczących wprowadzania na rynek nowych produktów oraz za działania marketingowe skierowane do konsumentów. W 2009 roku wprowadzała na polski rynek płatności zbliżeniowe oraz była odpowiedzialna za implementację platformy edukacyjnej w zakresie zastosowania MasterCard® PayPass™ – w tej chwili Polska jest jednym ze światowych liderów wśród krajów wykorzystujących tę technologię. Jest współodpowiedzialna za stworzenie platformy komunikacji dla kart World MasterCard.
Od 2015 jako Dyrektor Issuer Marketingu odpowiada za wdrażanie innowacyjnych strategii marketingowych z głównymi bankami na rynkach europejskich.

Posiada wieloletnie doświadczenie w reklamie i promocji. Karierę zawodową rozpoczynała w McCann Erickson w dziale client service w 2003 roku.

Edyta Brykała

Prezes Zarządu Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank).

Absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, Animacji w CREPS (Lille, Francja) oraz PR w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną, tworząc pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 – 2004 w Citroen Polska, odpowiedzialna za promocję marki, w tym m. innymi za realizacje eventowe oraz incentive. Przez ponad pięć lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji Sound of Music.

Od 2010 dyrektor zarządzająca Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank) lidera usług premium w Polsce, spółki będącej ekskluzywnym serwisem informacyjnym i organizacyjnym oferowanym 24 godziny na dobę, dostępnym na całym świecie. W 2016 objęła funkcję prezesa zarządu spółki.

Jak podkreśla – bez wcześniejszego doświadczenia zawodowego: kreatora wydarzeń, producenta eventów, organizatora turystyki czy specjalisty PR, nie zdołałaby dziś być skutecznym menadżerem zespołu concierge’ów, czy jak wielu woli nazywać – lifestyle managerów (sekcja eventów oraz własne biuro podróży to ważne filary Noble Concierge).

Wieloletni i obecny członek Jury MP Power Awards. Frankofil, od 2011 członek Międzynarodowej Rady Turystyki Francuskiej. Promotorka gastronomii najwyższej jakości.

.

Jacek Caputa

Event Marketing Manager, Grupa Żywiec.

Wieloletni praktyk i ekspert event marketingu i sponsoringu. Menedżer i konsultant innowacyjnych projektów marketingowych, sponsoringowych związanych ze sportem, muzyką, kulturą i sztuką. Zajmuje się promocją i reklamą w spółkach ITI, imprezami i sponsoringiem w Elbrewery. Od wielu lat Menedżer Zespołu Event Marketingu i Sponsoringu w Grupie Żywiec.

Realizuje i nadzoruje szereg kluczowych działań eventowych i projektów marketingowych między innymi takich jak: Open’er Festival, Męskie Granie czy The Wildest Night Party. Współtworzy kluczowe projekty sponsoringowe współpracując z piłkarską Reprezentacją Narodową, Ekstraklasą i czołowymi klubami sportowymi.

Dodatkowo aktywny plastyk, ilustrator i projektant z dorobkiem kilkunastu wystaw indywidualnych.

 

Wieloletni i obecny członek Jury MP Power Awards. Frankofil, od 2011 członek Międzynarodowej Rady Turystyki Francuskiej. Promotorka gastronomii najwyższej jakości.

.

Łukasz Kosuniak

Client Marketing Manager ITMAGINATION, blog businessmarketer.pl.

Ekspert Marketingu B2B, Autor serii „#ABC Marketingu B2B”, Blogger, prelegent konferencji na temat marketingu i sprzedaży w B2B.

Obecnie szef marketingu w ITMAGINATION, poprzednio manager zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, przedtem zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 laureat Effie Award w kategorii B2B. Autor tekstów o marketingu cyfrowym, nowych technologiach (VR, IoT, Mobile), marketing automation oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B – businessmarketer.pl

Magdalena Kondas

magda kondas

Dyrektor Programowa Konferencji, Redaktor Naczelna MeetingPlanner.pl

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilku lat zajmuje się branżą eventową. Zaangażowana w promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej wśród międzynarodowych organizatorów.
Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Była jednym z pomysłodawców konkursu Osobowość Roku MICE Poland, który współrealizowała.

Obecnie prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl. Jest współautorem koncepcji konkurs branży eventowej MP Power Awards, który organizuje MeetingPlanner.pl. Redaktor publikacji z zakresu przemysłu spotkań.
Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz AFiB Vistula w Warszawie. Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz jury konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej.

Anna Nowakowska

Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka strefaMICE.pl

Z branżą eventową i hotelarską związana od 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa. Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.

Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim a następnie w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Trener w Hotel Academy prowadzone przez Hotel Media Group oraz Aspire Academy. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu oraz hotelarstwa. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych.

Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” i Top Event FBE 2016 (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szeroko rozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl

Agnieszka Majkowska

Dyrektor ds. wsparcia sprzedaży, Prudential Polska

Agnieszka Majkowska to praktyk w dziedzinie incentive i ekspert w przedsięwzięciach związanych ze wsparciem sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości we Wrocławiu. Odnalazła swoje powołanie w biznesie i już od 17 lat realizuje programy wsparcia sprzedaży w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych, zarządzając kompleksowymi programami wsparcia sprzedaży, obejmującymi między innymi systemy i wyjazdy motywacyjne oraz obszar komunikacji wewnętrznej z pełnym spektrum eventów i ambientów.

Jako niezależny ekspert doradzała w projektach związanych z poprawą
efektywności działań motywacyjnych. Jest współautorką książki „Jak korzystać z ekspertów zewnętrznych” wydanej przez Studio Emka w 2011 roku.

Lureatka nagrody COLUMBUS przyznawanej przez SOIT i Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Zleceniodawca. W biznesie najbardziej ceni sobie partnerskie relacje, które pozwalają wszystkim stronom na realizację celów biznesowych.

Monika Starecka

Chief Operational Officer, Country Management, EY

Od września 2014 pełni obowiązki Dyrektora ds. Operacyjnych oraz członka Zarządu (Chief Operating Officer) EY (dawniej Ernst&Young) w Polsce.  Odpowiada za zarządzanie pionem świadczącym usługi wspierające biznes. Do jej obowiązków należy nadzór nad pracami zespołów HR, IT, marketingu, prawnym, administracji i finansów.

Poprzednio pełniła funkcję dyrektora finansowego i członka Zarządu Grupy SMYK (Group CFO), gdzie odpowiadała za całokształt kwestii finansowych i audyt wewnętrzny w 10 krajach Europy Środkowej, w tym w Polsce, a także brała udział w projektach akwizycyjnych. Wcześniej pracowała również jako dyrektor finansowy w Telepizza Polska oraz jako dyrektor departamentu rachunkowości finansowej w Vattenfall Heat Poland (dawne Elektrociepłownie Warszawskie).

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Ma certyfikat biegłego rewidenta. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Advanced Management and Leadership Programme na Uniwersytecie Oxford.

Jej pasją jest nurkowanie. Uprawia także tenis, jazdę konną i narciarstwo.