PROGRAM KONFERENCJI EVENT BIZNES 2017
07.11. 2017 WTOREK

Digital Knowledge Village w Warszawie

BLOK 1: Wartości w budowaniu efektywnych relacji

Rejestracja gości i networking
08:30 – 09:20
Oficjalne rozpoczęcie konferencji.
09:20 – 09:30
Adam Sztaba
Kompozytor, Dyrygent
Orkiestra: mechanizmy zarządzania, współpracy i budowania odpowiedzialności za wspólny projekt.
09:30 – 10:00
Sebastian Kotow
Psycholog biznesu, CEO, Institute of Behavioral Design
Siła zaufania w świecie nieufności. Event marketing jako narzędzie biznesowe.
10:00 – 10:30
Dr hab. Jacek Wasilewski
Specjalista ds. komunikacji marek, Kulturoznawca
Event jako komunikacja marki: jak zachować spójność przekazu.
10:30 – 11:00
 
Luiza Derek
Director, B2B Marketing, Mastercard
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marki.
11:00 – 11:20
Przerwa kawowa
11:20 – 11:35

BLOK 2:  Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej – case study

346_Event_Biznes_paulina-jaworska
Paulina Jaworska
Brand Experience Customer Manager BMW Group Polska
BMW Connoisseur Event – sprzedajemy doświadczenia nie samochody.
11:35 – 11:50
346_Event_Biznes_zdjecia-02_Aleksandra Nitecka foto
Aleksandra Nitecka
Digital Marketing Manager P4
Budowanie doświadczenia marki online i offline
na przykładzie kampanii Play „Gamers Gonna Play”.
11:50 – 12:05
346_Event_Biznes_lukasz-wojcik
Łukasz Wójcik
Marketingu and PR Director, Mitsubishi Motors
Event jako narzędzie wsparcia komunikacji marki – rekordowy pokaz VR i Mitshubishi ASX 2017.
12:05 – 12:20
PANEL EKSPERCKI:
Event marketing a employer branding- skuteczne narzędzia w budowaniu wizerunku pracodawcy.
12:20 – 13:00
Paneliści: 
Monika Starecka
Chief Operational Officer, Country Management, EY
346_Event_Biznes_katarzyna-glowacka
Katarzyna Głowacka – Stewart
Managing Partner, Share Management Consulting, (do 10.2017 Dyrektor Departamentu Rekrutacji i Rozwoju BZ WBK)
346_Event_Biznes_blok 1_20170912-12
Marta Pokutycka – Mądrala
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale – Nederlanden
Lunch
13:00 – 13:45

BLOK 3: Różnorodne rodzaje eventów a cele interesariuszy

 
Tomasz Kammel

Dziennikarz telewizyjny, Producent, Scenarzysta, Trener

Kiedy event jest skuteczny? Budowanie relacji z odbiorcą wydarzenia za pomocą wystąpień.
13:45 – 14:15
Marcin Przychodny
Prezes Zarządu Wrocławskiego Komitetu Organizacyjnego Światowych Igrzysk Sportowych 2017 sp. z o.o.
Mega event – synergia współpracy organizatora, destynacji i marek,
na przykładzie The World Games, największego multisportowego wydarzenia w historii Polski.
14:15 – 14:30
Katarzyna Cioch
Dyrektor Zarządzający, Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej
Kongres jako przykład efektywnej współpracy stowarzyszenia ze środowiskiem biznesowym i instytucjonalnym.
14:30 – 14:45

BLOK 4: Bezpieczeństwo w organizacji eventów

eda

Eda Ozden

MEP Destination Business Solutions.
Kwestie bezpieczeństwa współczesnego świata a event management / Changing Nature of Global Security and Event Management.
prelekcja w jęz. angielskim (tłumaczenie).

14:45 – 15:05

andzrej
Andrzej Kruczyński
Wiceprezes Instytutu Bezpieczeństwa Społecznego, były oficer GROM.
Czy uczestnicy twojego wydarzenia są bezpieczni?
Event firmowy, podróż biznesowa, wydarzenie masowe -jak pracować nad projektem, by zapewnić bezpieczeństwo na każdym etapie?
15:05 – 15:25
Przerwa kawowa
15:25 – 15:40

BLOK 5: Przyszłość eventów – działania i narzędzia

ruud
Ruud Janssen
Managing Director Event Canvas & Event Model Generation
kzysztof
Dr Krzysztof Celuch
CEO Celuch Consulting/ Pełnomocnik Rektora ds. współpracy z biznesem Akademia Finansów i Biznesu Vistula
Praktyczne aspekty planowania i organizacji eventów z wykorzystaniem #EventCanvas / Event Design Thinking and Doing in action using the #EventCanvas.
prelekcja w jęz. angielskim (tłumaczenie)
15:40 – 15:55

aga
Agnieszka Majkowska
Dyrektor ds. rozwoju i wsparcia sprzedaży, Prudential Polska
WIN-Etyka w branży spotkań.
15:55 – 16:05
magda
Magdalena Galińska
Ekspert ds. zakupów
Jak podnieść efektywność przetargów? Projekt: Dobry Przetarg
16:05 – 16:20
PANEL EKSPERCKI – Przyszłość w eventach- jak trendy zmienią eventy? Presja mody czy nowa rzeczywistość?
16:20 – 16:55
346_Event_Biznes_blok 1_20170912_mick-16
Paneliści:
Edyta Brykała
Prezes Zarządu Noble Concierge
346_Event_Biznes_jacek-caputa
Jacek Caputa
Event Marketing Manager, Grupa Żywiec
 Łukasz Kosuniak

Client Marketing Manager ITMAGINATION, blog businessmarketer.pl

dr hab. Jacek Wasilewski

Specjalista ds. komunikacji marek, Kulturoznawca

 346_Event_Biznes_blok 1_20170912-10
Prowadzenie:
Magdalena Kondas
Dyrektor Programowa Konferencji, Redaktor Naczelna MeetingPlanner.pl
anna
Anna Nowakowska
Dyrektor Programowa Konferencji, Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blog branżowy StrefaMICE.pl
16:55- 17:00
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
 Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.