Slide background
Slide background

Rada Programowa

Anna Nowakowska – Dyrektor Programowa

Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka strefaMICE.pl
Z branżą eventową związana od 13 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka.
Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji. Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa.
Dyrektor Programowa trzech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.
Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim a następnie w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów.
Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży. Trener w Hotel Academy prowadzone przez Hotel Media Group.
Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań.
Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej.
Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi, obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl

Magdalena Kondas – Dyrektor Programowa

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilku lat zajmuje się branżą eventową. Zaangażowana w promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej wśród międzynarodowych organizatorów.
Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Była jednym z pomysłodawców konkursu Osobowość Roku MICE Poland, który współrealizowała.
Obecnie prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl. Jest współautorem koncepcji konkurs branży eventowej MP Power Awards, który organizuje MeetingPlanner.pl. Redaktor publikacji z zakresu przemysłu spotkań.
Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz AFiB Vistula w Warszawie. Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz jury konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej.

Krzysztof Celuch

Absolwent turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw.
Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce – Poland Meetings and Events Industry Report”.
Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA.
Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, juror konkursu MP POWER AWARD oraz nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago.
W 2007 i 2008 roku przez magazyn „The Meeting Professional” został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Wyróżniony w nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013).

Olga Krzemińska-Zasadzka

Inicjatorka Agencji Power (dawniej PowerSport), v-ce Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej (SBE). Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej i Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji im. Koźluka w Warszawie. Jej przygoda z branżą zaczęła się od wyjazdów narciarskich (1997), turniejów squash-a (w latach 2002-2004 vice mistrzyni Polski w Squash-u) oraz wydarzeń sportowych i motoryzacyjnych. Prywatnie lubi podróże i sport w każdym wydaniu – dzięki pracy w Agencji ma więcej możliwości, by realizować swoje pasje i zarażać nimi innych. Agencja POWER – Event Incentive Conference Sport to profesjonalny organizator wydarzeń i wyjazdów dla firm i instytucji. Laureat nagród: Solidna Firma 2014, Platynowy Certyfikat Polish Product 2014, Firma Roku /lata 2010-2013/, MP Power Awards 2012 – portalu Meeting Planner w kategorii Team-building/Outdoor, medalu Meeting Planner w kategorii Wydarzenie/Usługa Roku, laureat Polskiego Internetu w kategorii „Rozrywka i Rekreacja” oraz certyfikatu „Wiarygodna Firma”.

Marta Dunin-Michałowska

Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group – agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów.
Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku. Od tej pory konsekwentnie rozwija jej działalność, zatrudniając obecnie 20 osób i realizując w tym czasie projekty dla ponad 150 Klientów. W tej chwili agencja Mea Group jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku organizacji spotkań. Agencja realizuje projekty dla Klientów reprezentujących niemal wszystkie sektory rynkowe i branże, a jej wyniki finansowe konsekwentnie rosną.
Dzięki pasji i charyzmie, Marta Dunin-Michałowska poprowadziła swoją agencję do sukcesów w licznych konkursach i rankingach, wśród których najważniejsze to m.in. nagroda MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa roku 2013, przyznana Marcie Dunin-Michałowskiej przez portal branżowy Meetingplanner.pl oraz tytuł Gazeli Biznesu 2014, przyznawany najbardziej dynamicznym polskim przedsiębiorstwom w rankingu dziennika Puls Biznesu. Marta Dunin-Michałowska otrzymała także w styczniu 2015 r. tytuł Osobowości Roku 2014 miesięcznika branżowego MICE Poland, przyznawany za etykę pracy, profesjonalizm, skuteczność i wkład w rozwój branży eventowej w Polsce.
Marta Dunin-Michałowska aktywnie działa także na rzecz branży, z którą jest związana. W lutym 2014 roku została powołana do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego została Wiceprezesem. Na piastowanym stanowisku, wraz z innymi działaczami SBE, pracowała nad tworzeniem najwyższych standardów pracy w branży, jej profesjonalizacją oraz budowaniem etosu zawodu Event Managera. W listopadzie 2014 roku, Marta Dunin-Michałowska, decyzją Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej objęła stanowisko Prezesa Zarządu SBE. W nowej roli angażuje się z pasją w prowadzenie projektów edukacyjnych dla przedstawicieli branży eventowej (pierwsza na rynku konferencja poświęcona eventowi jako skutecznemu narzędziu marketingowemu – Event Biznes, Studium Event Management prowadzone przez SBE przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, cykliczne debaty branżowe pod patronatem miesięcznika BRIEF).
Stale angażując się w rozwój polskiej branży eventowej, Marta Dunin-Michałowska wsparła także wydanie książki autorstwa dra Krzysztofa Celucha „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja”, która na rynku pojawiła się w styczniu 2015 r. Książka jest pierwszym kompleksowym kompendium wiedzy na temat polskiego rynku eventowego.
Marta Dunin-Michałowska angażuje się także w działalność charytatywną. Wspiera Fundację „Pożywienie darem serca”, wzięła udział w wydaniu charytatywnego kalendarza Businesswoman & Life, dedykowanego Fundacji „SOS Wioski dziecięce” (za udział w przedsięwzięciu nagrodzona została Statuetką Dobroczynności), a wraz ze swoją agencję przez rok zapewniła non-profit obsługę marketingową Fundacji Spełnionych Marzeń.
Prywatnie: żona i matka, spełniona kobieta. Kocha aktywny styl życia i podróże, stale dba o swój rozwój osobisty.

Szymon Walkiewicz

Partner w agencji komunikacji zintegrowanej WALK, prezes zarządu Klubu Agencji Eventowych, członek Sądu Koleżeńskiego w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.
Od prawie 17 lat w branży reklamowej. Założyciel agencji marketingu zintegrowanego WALK. Gdzie kieruje rozwojem biznesu w nowych obszarach. Jego pasją jest event marketing, z którym ma styczność od czasów studenckich.
Praca na rzecz budowania standardów w branży reklamowej to również wyzwanie. Jako prezes klubu KAE i członek Sądu Koleżeńskiego, nadaje ton i wpływa na kształtowanie rynku.
Jako klasyczny liberał, zaangażowany w tworzenie nowej organizacji życia publicznego .Nowoczesna, spełnia się jako obywatel. Chciałby pociągnąć za sobą rzesze ludzi na rzecz zmian, na lepsze!
Lonely Simon to koncept na samotne podróżowanie z plecakiem przez świat. Od prawie 10 lat podróżuje po świecie z plecakiem by w ciszy własnej osoby w poszukiwaniu inspiracji, zjawisk nieoczywistych, objawień i wyzwań
Mówca, pasjonat, prowokator. Radykał, godzący bezkompromisowość z rzadką przy takich przekonaniach zdolnością znajdowania wspólnego języka z innymi radykałami. Razem ze swoimi wspólnikami od lat konsekwentnie rozbudowuje struktury biznesowe.

Adam Zagajewski

Prezes firmy Triangoo sp z o.o. Projektant i scenograf związany z branżą eventową od 2000 roku. Projektuje i wykonuje wraz z firmą scenografie przeznaczone na rynek eventowy, ambientowy i muzealny. W przeszłości gromadził doświadczenie w pracy agencyjnej oraz w branży PR. Organizował duże przedsięwzięcia kulturalne w tym największą jak dotychczas wystawę fotografii w Polsce (802% normy).

Ewelina Sobolewska

Event Manager mBank S.A.
10-letnie doświadczenie w marketingu zarówno po stronie agencji reklamowych, jak i po stronie klienta 5 lat doświadczenia w przemyśle spotkań po stronie agencji reklamowej i klienta. Doświadczenie w marketingu skierowanym do segmentu klientów indywidualnych (klientów masowych, zamożnych oraz Private Banking).

Sebastian Oprządek

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Marketing) oraz studiów podyplomowych UW (Psychologia Zachowań Rynkowych). W latach 1997 – 2009, udziałowiec oraz Członek Zarządu Grupy Eskadra (w latach 2005 – 2009 pełniący funkcję Prezesa Zarządu). Od 2010 Współwłaściciel, Prezes Zarządu i Dyrektor Obsługi Klienta agencji El Padre. Współtwórca wielu kampanii eventowych i marketingowych w tym nagradzanych Złotą Strzałą, Boomerangiem, Golden Arrow, Złotymi Spinaczami, Globes Award, MP Power. Laureat statuetki MP Power Awards 2012 w kategorii agencja eventowa. Członek założyciel Klubu Agencji Eventowych pełniący aktualnie funkcje Członka Zarządu KAE.

Jacek Caputa

Wieloletni praktyk i ekspert event marketingu i sponsoringu. Menedżer i konsultant innowacyjnych projektów marketingowych, sponsoringowych związanych ze sportem, muzyką, kulturą i sztuką.
Zajmuje się promocją i reklamą w spółkach ITI, imprezami i sponsoringiem w Elbrewery. Od wielu lat Menedżer Zespołu Event Marketingu i Sponsoringu w Grupie Żywiec.
Realizuje i nadzoruje szereg kluczowych działań eventowych i projektów marketingowych między innymi takich jak: Open’er Festival, Męskie Granie czy The Wildest Night Party. Współtworzy kluczowe projekty sponsoringowe współpracując z piłkarską Reprezentacją Narodową, Ekstraklasą i czołowymi klubami sportowymi.
Dodatkowo aktywny plastyk, ilustrator i projektant z dorobkiem kilkunastu wystaw indywidualnych.

Mariusz Pleban

Właściciel i prezes Multi Communications, jednej z największych i najbardziej doświadczonych agencji Public Relations w Polsce. Specjalista zintegrowanej komunikacji marketingowej i Public Relations. Od 2003 r. silnie zaangażowany w pracę w Związku Firm Public Relations. W organizacji branżowej przez wiele lat pełnił funkcje wiceprezesa zarządu i członka rady związku. Od 2012 roku jest także członkiem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i działa tam w ramach Klubu Eventowego.
Jest trenerem London School of Public Relations prowadzonym w Polsce przez ZFPR. Jest także wykładowcą ICAN Institute (wydawcy Harvard Business Review Polska), gdzie prowadzi zajęcia w ramach projektów skierowanych do wyższej i średniej kadry zarządzającej. Jest również prelegentem na branżowych kongresach. Gościnnie wykłada na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Z Multi Communications, a tym samym z branżą PR związany jest od 1997 roku. W tej firmie przechodził całą ścieżkę kariery od account managera poprzez partnera zarządzającego, aż do właściciela i prezesa w jednej osobie.
W ramach Public Relations Global Network, do którego od 2006 r. należy Multi Communications, jest odpowiedzialny za obszar wymiany wiedzy pomiędzy wszystkim zrzeszonymi w sieci agencjami na wszystkich kontynentach. Jest szefem Knowledge Exchange Committee.
Szuka inspiracji w licznych podróżach. Fotografuje. Uwielbia dzielić się wiedzą.

Artur Zymerman

Od lat związany z branżą hotelową i restauracyjną. Doświadczenie zdobywał w sieci Starwood (do której należą hotele Bristol, Westin czy Sheraton). Pierwszy Polak na stanowisku dyrektora F&B w pięciogwiazdkowym Hotelu Bristol.
Od 2007 roku pełni funkcję prezesa Belvedere Gourmet Group, do której należą m.in. restauracja Belvedere w Łazienkach Królewskich, czy Belvedere Catering by Design.
Prywatnie entuzjasta sportu, pasjonat piłki nożnej i siatkówki. Wśród swoich współpracowników krzewi sportowego ducha i motywuje ich do prowadzenia zdrowego stylu życia. Z powodzeniem łączy biznes ze sportowymi zainteresowaniami, na co dowodem jest m.in. prężne funkcjonowanie cateringu Belvedere Catering by Design na stadionie Legii Warszawa.
Belvedere Gourmet Group od ponad 20 lat zajmuje pozycję lidera na rynku usług gastronomicznych. Kojarzone jest przede wszystkim z wysoką jakością, niezawodnym serwisem i prestiżem. Firma obecna jest na najważniejszych wydarzeniach w kraju. Od wielu lat współpracuje z Kancelarią Prezydenta i Kancelarią Prezesa Rady Ministrów obsługując uroczyste wydarzenia podczas oficjalnych wizyt głów Państw w naszym kraju. Belvedere obsługiwało najważniejsze osobistości odwiedzające Polskę. Szefowie kuchni gotowali m.in. dla prezydenta Francji Francois Hollanda, prezydenta USA Baracka Obamy, premiera Włoch Silvio Berlusconiego, króla Holandii, Gubernatora Kanady, czy prezydenta Izraela.
W skład grupy wchodzi Belvedere Catering by Design – marka specjalizująca się w usługach cateringowych. Od 2011 roku Belvedere Catering by Design odpowiada za obsługę gości w Klubie Biznesu na terenie stadionu Legia Warszawa SA. W 2013 roku firma została laureatem nagrody MP Power Awards za projekt cateringowy dla linii Fly Emirates. W 2014 roku nagrodę przyniosła zrealizowana z ogromną precyzją, największa w Polsce, kolacja dla 2700 osób podana w rekordowym czasie (zaledwie 1,5 godz.). Od lat utrzymuje jakość na najwyższym poziomie usług cateringowych w Polsce.
Restauracja Belvedere, która również należy do grupy powstała w 1991 roku w zabytkowym budynku Nowej Oranżerii w Łazienkach Królewskich. W 2014 r. wnętrze restauracji zostało poddane generalnemu remontowi. Autorami projektu wnętrza są: słynny scenograf operowy i teatralny Boris Kudlicka oraz studio architektoniczne WWAA. Restauracja Belvedere została doceniona w wielu prestiżowych konkursach i uhonorowana licznymi nagrodami. Od 2007 r. co roku wyróżniana jest przez najsłynniejszy przewodnik kulinarny na świecie – Michelin Guide. W 2014 r. Poland 100 Best Restaurants przyznał jej tytuł „Najlepszej Restauracja w Polsce”, a w 2016 roku Szef Kreatywny restauracji Marcin Przybysz otrzymał bardzo prestiżową nagrodę Szefa Przyszłości (Chef de l’Avenir) przyznawaną przez Międzynarodową Akademię Gastronomiczną.

Żaneta Berus

Żaneta Berus od 15 lat związana jest z EXPO XXI Warszawa – w 2006 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego, które od 2010 roku łączy z funkcją Prezesa Zarządu. W maju 2015 roku dołączyła także do Zarządu spółki Sapphire Group, będącej właścicielem m.in. EXPO XXI Warszawa i Blue Business Media, firmy specjalizującej się w organizacji kongresów, konferencji i różnego rodzaju wydarzeń specjalnych. Żaneta Berus jest nie tylko Prezesem jednego z najbardziej znanych obiektów eventowych stolicy, ale także cenionym specjalistą w swojej branży. Doświadczenie zawodowe zdobywała od wczesnych lat 90., na początku pracując jako Główny Specjalista w Biurze Promocji Zagranicznej w Krajowej Izbie Gospodarczej. W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim. Obecnie obok zarządzania EXPO XXI Warszawa i wspierania Sapphire Group, działa także w licznych organizacjach branżowych m.in. jako Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz Wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski Żaneta Berus otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została tytułem MP-12, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę MP Power Awards 2013 – Power Venue w kategorii „Kongres venue”. W styczniu bieżącego roku Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe – tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu”, a w czerwcu tytuł „Businesswoman Roku 2014” w kategorii „Lider branży MICE”.

Renata Razmuk

Key Account Manager w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej I Specjalnej Renault Polska
Absolwentka Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie. Sześć lat spędziła we Francji. Od 1997 r. związana z Renault Polska. Początkowo jako asystentka dyrektora administracyjno-finansowego i specjalista ds. koordynacji handlowej. Następnie pracowała na stanowisku attaché ds. komunikacji wewnętrznej i organizacji imprez. W 2014 r. awansowała na stanowisko product managera segmentu M2S oraz samochodów elektrycznych terytorium EAST. Odpowiadała m.in. za koordynację działań wszystkich działów operacyjnych mających witalne znaczenie dla modeli, za które była odpowiedzialna, kierując zespołami różnych działów podległego terytorium. Planując, kontrolując i wdrażając te działania – m.in. szkolenia, reklama, działania komunikacyjne, akcje promocyjne. Obecnie KAM w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej, odpowiedzialna za sprzedaż, pozyskiwanie i obsługę klientów flotowych oraz animacje tej sprzedaży.
Osobowość Roku Mice Poland 2011.
Przewodnicząca Jury konkursu MP Power Award 2012, w latach ubiegłych i obecnie członek Jury.
Prywatnie matka dwóch dorosłych synów i pozytywnie zakręcona osoba.
Zainteresowania to podróże bliższe i dalsze, organizacja wydarzeń, praca z ludźmi, prace wolontariackie. W wolnym czasie dobra książka i kucharzenie, szczególnie w słodkim wymiarze a żagle w sezonie letnim sprawiają jej szczególna radość.

Agnieszka Majkowska

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami ludzkimi oraz ekspert w przedsięwzięciach związanych ze wsparciem, rozwojem i motywacją sprzedaży. Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (instytut Filologii Angielskiej) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości we Wrocławiu (Zarządzanie Finansami), z zacięciem pedagogicznym (była m.in. wicedyrektorem Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych) odnalazła swoje powołanie w biznesie i ostatnie 15 lat spędziła w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych odpowiadając za kompleksowe programy wsparcia i rozwoju sprzedaży obejmujące procesy rekrutacji, szkolenia, systemy motywacyjne oraz obszar komunikacji wewnętrznej. W ING Nationale-Nederlanden, AXA Polska, a obecnie w Prudential Polska (gdzie pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży) realizuje przedsięwzięcia związane z budową i rozwojem kanałów dystrybucji. Od 2004 roku związana po stronie klienta korporacyjnego z branżą MICE. W roku 2014 nagrodzona przez SOIT nagrodą Columbus oraz wybrana w konkursie MICE Poland na Osobowość Roku w kategorii Zleceniodawca. Juror konkursu MP Power Awards od jego pierwszej edycji. W pracy zawodowej – zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych – źródeł efektywności i wysokiej jakości upatruje w przejrzystości zasad współpracy, etyce oraz partnerstwie, które powalają przebrnąć przez nieoczekiwane zwroty akcji, tak charakterystyczne dla naszej branży.

Piotr Jaworowicz

Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych w PKN Orlen. Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 600 tys. osób. Od 2010 współtworzy i nadzoruje m.in. wydarzenia takie jak Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing, Polacy z werwą. Wcześniej pracował m.in. przy eventach dla marek Parker, Johnnie Walker; był koordynatorem I Gali Polski Przedsiębiorczej. W PKN Orlen opracował i wdrożył strategię obecności marki VERVA w mediach społecznościowych oraz przeprowadził szereg ogólnopolskich kampanii promocyjnych. Jego projekty wielokrotnie nagradzane były w konkursach branżowych, m.in. statuetkami MP Power Awards, Kreatura, Impactor, Stevie Awards, Effie.
Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o mediach (UW); absolwent studiów MBA Zarządzanie oraz studiów Marketing Internetowy. Zajmuje się naukowo badaniem nowych mediów i komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów UW z zakresu event marketingu, jest autorem artykułów naukowych i publicystycznych z obszaru komunikacji i marketingu oraz książki pt. „Wideokomunikowanie polityczne w internecie”.

Piotr Burdzy

Od ponad 20 lat związany z branżą telekomunikacyjną w szczególności z obszarem działań marketingowych public relations oraz wsparcia sprzedaży. Od dziewięciu lat pracuje w Zakupach Orange Polska odpowiadając za obszar zakupów marketingowych w tym usług związanych z organizacją eventów, incentive travel, programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz działań wspierających sprzedaż mających na celu zwiększanie efektywności w różnych kanałach dystrybucyjnych.
Członek Jury MP Power Awards

Katarzyna Łasińska

Procurement Manager and Category Head Conferences, Events, Travel Management
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej jak również London School of Publice Relations.
Zdobywczyni nagrody „MP Power Awards 2013” – w kategorii: Dział Zakupów oraz nominowana dwukrotnie do nagrody „Osobowość Roku”
W Dziale Zakupów Bayer pracuje od 5 lat, gdzie na obecnym stanowisku zarządza trzema kategoriami zakupowymi. Odpowiada zarówno za procesy transakcyjne wysoko budżetowych projektów jak również działania sourcingowe. Na szeroką skalę współpracuje z agencjami eventowymi, incentivowymi, kongresowymi jak również z liniami lotniczymi i sieciami hotelowymi. Dzięki wcześniejszym doświadczeniom jako producent tv, prezenterka, marketing managera wyróżnia się znajomością branż i rynków w poszczególnych obszarach.
We współpracy ceni sobie doświadczenie, profesjonalizm i zaufanie. Wyznaje, że nie ma rzeczy nie możliwych! Dzięki pozytywnym relacją można osiągnąć najlepsze efekty i wyniki. Dużą wagę przykłada do budowania długofalowej kooperacji z dostawcami.

Edyta Brykała

Prezes Zarządu Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank)
Absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, Animacji w CREPS (Lille, Francja) oraz PR w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną, tworząc pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 – 2004 w Citroen Polska, odpowiedzialna za promocję marki, w tym m. innymi za realizacje eventowe oraz incentive. Przez ponad pięć lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji Sound of Music.
Od 2010 dyrektor zarządzająca Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank) lidera usług premium w Polsce, spółki będącej ekskluzywnym serwisem informacyjnym i organizacyjnym oferowanym 24 godziny na dobę, dostępnym na całym świecie. W 2016 objęła funkcję prezesa zarządu spółki.
Jak podkreśla – bez wcześniejszego doświadczenia zawodowego: kreatora wydarzeń, producenta eventów, organizatora turystyki czy specjalisty PR, nie zdołałaby dziś być skutecznym menadżerem zespołu concierge’ów, czy jak wielu woli nazywać – lifestyle managerów (sekcja eventów oraz własne biuro podróży to ważne filary Noble Concierge).
Wieloletni i obecny członek Jury MP Power Awards. Frankofil, od 2011 członek Międzynarodowej Rady Turystyki Francuskiej. Promotorka gastronomii najwyższej jakości.