Slide background

Rada Programowa

Anna Nowakowska – Dyrektor Programowa

Członek Zarządu SBE ds. Edukacji, blogerka strefaMICE.pl

Z branżą eventową i hotelarską związana od 15 lat. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, w którym obecnie sprawuje funkcję Członka Zarządu ds. Edukacji.

Odpowiedzialna za projekt Studium Event Management współtworzony z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz za współpracę z uczelniami wyższymi w zakresie tworzenia nowych programów edukacyjnych w tym m.in. z AWF Warszawa. Dyrektor Programowa czterech konferencji Event Biznes poświęconej znaczeniu i wartości event marketingu oraz eventu jako skutecznego narzędzia biznesowego.

Hotelarz. Swoja przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre i Hotelu Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim a następnie w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów. Ekspert z zakresu przystosowania przestrzeni w obiektach i miejscach spotkań dla branży eventowej. Doradza firmom prowadząc MICE Consulting z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu oraz stosowania eventu jako narzędzia wsparcia sprzedaży.

Trener w Hotel Academy prowadzone przez Hotel Media Group oraz Aspire Academy. Wykładowca turystyki biznesowej oraz przedmiotów związanych z zarządzaniem obiektami i miejscami spotkań. Prelegentka i panelistka wielu konferencji branżowych z zakresu event marketingu, event managementu oraz hotelarstwa. Autorka licznych publikacji min dla magazynów: Hotelarz, Event Management Polska, MICE Poland, MICE Venue, Hotel Biznes, Ohh Magazine i wielu innych. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Jurorka w konkursach „Hotel z Pomysłem” (Hotelarz), „Top Event FBE 2015” i Top Event FBE 2016 (Forum Evential) oraz „Najlepsze wydarzenie lata 2015” (Brief). Członek Rady Etyki branży eventowej. Członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Prowadzi bloga poświęconego event marketingowi,  obiektom i miejscom spotkań oraz szerokorozumianej branży eventowej – www.strefaMICE.pl

Magdalena Kondas – Dyrektor Programowa

Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilku lat zajmuje się branżą eventową. Zaangażowana w promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej wśród międzynarodowych organizatorów.

Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Była jednym z pomysłodawców konkursu Osobowość Roku MICE Poland, który współrealizowała.

Obecnie prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl. Jest współautorem koncepcji konkurs branży eventowej MP Power Awards, który organizuje MeetingPlanner.pl. Redaktor publikacji z zakresu przemysłu spotkań.

Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz AFiB Vistula w Warszawie. Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz jury konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej.

Ewa Bukrewicz – Koordynatorka prac Rady Programowej Event Biznes 2017

Z branżą eventową związana od 1999, kiedy to rodzinnie wspierała organizację i przebieg International Symposium on Food Biotechnology w Zakopanym. Wieloletnia kariera tłumaczki w dyplomacji, pracy w protokole dyplomatycznym, sekcji kultury, biurze prasowym – Ambasada USA – pozwoliła jej na uczestnictwo, współorganizację i komunikowanie wydarzeń od kameralnych po wizyty prezydenckie.

Obcowała nie tylko z takimi ludźmi jak Jan Nowak-Jeziorański, Martin Scorsese, czy prezydent Barack Obama, ale dbała też o interesy pracowników ambasady jako przewodnicząca ich stowarzyszenia.

W roku 2014 założyła własną firmę doradztwa językowego – Other Words by Ewa Bukrewicz, otworzyła i prowadziła własną szkołę językową – przeszła szybki kurs MBA, marketingu i account managementu w jednym. Od roku 2016 jako freelancer działa w przemyśle spotkań. Od kilku tygodni związana też z firmą Optima Search Europe jako łowca talentów w branży technologii marketingowych.

Z wykształcenia filolożka i tłumaczka konferencyjna, z zamiłowania Language Coach – parę sprytnie złożonych słów jest już początkiem dobrej komunikacji. Wymarzone stanowisko eventowe – kreatywny producent międzynarodowych wydarzeń kulturalno – edukacyjnych z wykorzystaniem najnowszych technologii i czaru klasyki.

Prywatnie mama dwójki muzyków, wielbicielka sztuki, curry i podróży.

Krzysztof Celuch

Absolwent turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw.

Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce – Poland Meetings and Events Industry Report”.

Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA.

Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, juror konkursu MP POWER AWARD oraz nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago.

W 2007 i 2008 roku przez magazyn „The Meeting Professional” został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Wyróżniony w nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013).

Olga Krzemińska-Zasadzka

Założycielka i dyrektor zarządzająca powstałej w 1997 roku Agencji eventowej Power (także PowerSport i DMC Poland), vice prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej,  członek Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, a także Society for Incentive Travel Excellence.

Entuzjastka sportu, podróży i aktywności w każdym wydaniu: narciarstwa i snowboardu, poprzez nurkowanie, windsurfing i kitesurfing, na off-roadzie i squashu kończąc. Razem z zespołem pasjonatów organizuje wyjazdy incentive, szkolenia, imprezy sportowe, prestiżowe gale, konferencje i kongresy na terenie całej Polski i po za granicami kraju.

Agencja POWER zajmuje czołowe miejsce na polskiej scenie eventowej. Wcześniej zajmowała się wyjazdami zagranicznymi dla Klientów indywidualnych /od 1997 roku/. Współpracując z takimi markami jak Coca Cola, Polkomtel czy Shell oraz poprzez aktywny udział w licznych organizacjach branżowych znacząco wpłynęła na rozwój branży eventowej w Polsce.  Jej działalność była wielokrotnie nagradzana m.in. nagrodami: Solidna Firma, Prokom/Polzak Firma Roku czy Polish Product, MP Power Awards. W 2017 roku zasiadała w kapitule międzynarodowego konkursu Eventex Awards. Firma należy także do zrzeszenia Firma Rodzinnych.

Marta Dunin-Michałowska

Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group – agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów.

Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku. Od tej pory konsekwentnie rozwija jej działalność, zatrudniając obecnie 20 osób i realizując w tym czasie projekty dla ponad 150 Klientów. W tej chwili agencja Mea Group jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku organizacji spotkań. Agencja realizuje projekty dla Klientów reprezentujących niemal wszystkie sektory rynkowe i branże, a jej wyniki finansowe konsekwentnie rosną.

Dzięki pasji i charyzmie, Marta Dunin-Michałowska poprowadziła swoją agencję do sukcesów w licznych konkursach i rankingach, wśród których najważniejsze to m.in. nagroda MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa roku 2013, przyznana Marcie Dunin-Michałowskiej przez portal branżowy Meetingplanner.pl oraz tytuł Gazeli Biznesu 2014, przyznawany najbardziej dynamicznym polskim przedsiębiorstwom w rankingu dziennika Puls Biznesu. Marta Dunin-Michałowska otrzymała także w styczniu 2015 r. tytuł Osobowości Roku 2014 miesięcznika branżowego MICE Poland, przyznawany za etykę pracy, profesjonalizm, skuteczność i wkład w rozwój branży eventowej w Polsce.

Marta Dunin-Michałowska aktywnie działa także na rzecz branży, z którą jest związana. W lutym 2014 roku została powołana do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego została Wiceprezesem. Na piastowanym stanowisku, wraz z innymi działaczami SBE, pracowała nad tworzeniem najwyższych standardów pracy w branży, jej profesjonalizacją oraz budowaniem etosu zawodu Event Managera. W listopadzie 2014 roku, Marta Dunin-Michałowska, decyzją Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej objęła stanowisko Prezesa Zarządu SBE. W nowej roli angażuje się z pasją w prowadzenie projektów edukacyjnych dla przedstawicieli branży eventowej (pierwsza na rynku konferencja poświęcona eventowi jako skutecznemu narzędziu marketingowemu – Event Biznes, Studium Event Management prowadzone przez SBE przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, cykliczne debaty branżowe pod patronatem miesięcznika BRIEF).

Stale angażując się w rozwój polskiej branży eventowej, Marta Dunin-Michałowska wsparła także wydanie książki autorstwa dra Krzysztofa Celucha „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja”, która na rynku pojawiła się w styczniu 2015 r. Książka jest pierwszym kompleksowym kompendium wiedzy na temat polskiego rynku eventowego.
Marta Dunin-Michałowska angażuje się także w działalność charytatywną. Wspiera Fundację „Pożywienie darem serca”, wzięła udział w wydaniu charytatywnego kalendarza Businesswoman & Life, dedykowanego Fundacji „SOS Wioski dziecięce” (za udział w przedsięwzięciu nagrodzona została Statuetką Dobroczynności), a wraz ze swoją agencję przez rok zapewniła non-profit obsługę marketingową Fundacji Spełnionych Marzeń.
Prywatnie: żona i matka, spełniona kobieta. Kocha aktywny styl życia i podróże, stale dba o swój rozwój osobisty.

Mariusz Nowak

Związany z branżą eventową od ponad 20 lat. Założyciel agencji eventowej MplusM Event Marketing, która z sukcesami funkcjonuje na rynku od 2001 roku, realizując znane i cenione wydarzenia dla największych firm w Polsce i za granicą.

Od czterech lat jest wiceprezesem agencji Ministry Of Creativity, która rok temu otrzymała za swoją realizację – Gala 25-lecia Inter Cars SA tytuł „Event Roku” przyznany przez renomowany magazyn Media i Marketing Polska. Ministry Of Creativity jest członkiem KAE w ramach SAR. Od roku Mariusz Nowak zasiada w zarządzie KAE oraz w radzie programowej magazynu Think Mice.

Jakub Zdrzalik

Partner, Managing Director Perfectto Events

Współzałożyciel i Prezes Zarządu agencji eventowej Perfectto. Formalnie z branżą eventową związany od 10 lat / nieformalnie od maja 2005 roku kiedy to wspólnie z obecną wspólniczką i grupą pasjonatów zorganizował Kongres Światowy AIESEC: 2 tygodnie, 11 eventów, 1200 uczestników z 91 krajów oraz ponad 400 przedstawicieli polskiego i międzynarodowego świata biznesu, mediów i polityki. To był prawdziwy początek „eventów z pasją”.

Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego z ramienia Stowarzyszenia Branży Eventowej na Studium Event Management. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego kierunku Stosunki Międzynarodowe.

Prywatnie: nurek, żeglarz, narciarz, piłkarz ręczny… Człowiek wielu talentów, ekspert ds. eventowych zadań specjalnych, event manager i jeden z najlepszych polskich producentów mający na swoim koncie realizacje na rzecz polskich i międzynarodowych firm m.in.: Grupa PZU, EY Polska, L’Oreal, Nestle, CEDC, Deloitte, GSK, Electrolux, NIVEA i wielu innych.

Paweł Czerski

Prezes Zarządu,  Dyrektor Zarządzający IMS Events.

W spółce odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii firmy, nadzór  oraz ocenę osiągnieć zgodnych z wyznaczonymi kierunkami, raportowanie finansowych aspektów działalności spółki, reprezentowanie firmy na zewnątrz. Założyciel i zarządzający powstałą w roku 2000 spółką marketingowo – eventową Entertainment Group, która w roku 2014 dołączyła do grupy kapitałowej IMS S.A.

Ekspert w dziedzinie event marketingu. Posiada liczne certyfikaty z zakresu psychologii sukcesu, rozwoju osobistego, zarządzania marką. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.

Ewelina Sobolewska

Krotoski-Cichy

Absolwentka Politechniki Łódzkiej. Studiowała Marketing i Zarządzanie na Wydziale Organizacji i Zarządzania.

Z branżą marketingową i przemysłem spotkań związana od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie zarówno po stronie agencji reklamowej jak i po stronie klienta, realizując projekty marketingowe 360, planując i realizując strategię marketingową dla branży telekomunikacyjnej, finansowej, motoryzacyjnej. Uczestniczyła w projekcie repozycjonowania marki mBank na rynku czeskim i słowackim.

Osobowość Roku 2015 miesięcznika branżowego MICE Poland w kategorii Zleceniodawca. Członek Rady Etyki SBE, Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes.

W pracy zawodowej  ceni współpracę opartą na przejrzystych zasadach i partnerstwie. 

Prywatnie miłośniczka gotowania, podróżowania i książek.

Sebastian Oprządek

Magister Akademii Ekonomicznej w Krakowie (specjalność marketing), absolwent Studiów Podyplomowych UW (Psychologia Zachowań Rynkowych). Współzałożyciel firmy Eskadra zajmującej się szkoleniami, marketingiem i eventami.

W latach 2005 – 2009 Prezes Zarządu Grupy Eskadra – lidera holdingu w skład którego wchodziły spółki Opcom Grupa Eskadra, Eskadra Publica, Eskadra Events, Eskadra Advertising, Grupa Eskadra. Od 2010 do chwili obecnej współwłaściciel, Prezes Zarządu i Dyrektor Obsługi Klienta agencji El Padre specjalizującej się w realizacji projektów  event marketingowych.

Współtwórca kampanii dla topowych klientów i laureat nagród: Złota Strzała, Boomerang, Golden Arrow, Złote Spinacze, Globes Award, MP Power. Zdobywca wraz z zespołem nagrody Agencja Marketingu Zintegrowanego oraz wyróżnienia Agencja Eventowa 2016, członek Jury konkursu KTR, laureat statuetki MP Power Awards 2012 w kategorii agencja eventowa oraz nagrody Osobowość Roku MICE Poland 2015 w Kategorii Organizator. W latach 2015 – 2017 Członek Zarządu Klubu Agencji Eventowych (KAE), od 2017 pełniący funkcję Prezesa KAE.

Jacek Caputa

Wieloletni praktyk i ekspert event marketingu i sponsoringu. Menedżer i konsultant innowacyjnych projektów marketingowych, sponsoringowych związanych ze sportem, muzyką, kulturą i sztuką.

Zajmuje się promocją i reklamą w spółkach ITI, imprezami i sponsoringiem w Elbrewery. Od wielu lat Menedżer Zespołu Event Marketingu i Sponsoringu w Grupie Żywiec.
Realizuje i nadzoruje szereg kluczowych działań eventowych i projektów marketingowych między innymi takich jak: Open’er Festival, Męskie Granie czy The Wildest Night Party. Współtworzy kluczowe projekty sponsoringowe współpracując z piłkarską Reprezentacją Narodową, Ekstraklasą i czołowymi klubami sportowymi.
Dodatkowo aktywny plastyk, ilustrator i projektant z dorobkiem kilkunastu wystaw indywidualnych.

Łukasz Kosuniak

Ekspert Marketingu B2B, Autor serii „#ABC Marketingu B2B”, Blogger, prelegent konfernecji na temat marketingu i sprzedaży w B2B.

Obecnie szef marketingu w ITMAGINATION, poprzednio manager zespołu B2B Marketing w Samsung Electronics Polska, przedtem zajmował się marketingiem i rozwojem kanału sprzedaży w Microsoft Polska. Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych i pozyskiwania leadów na rynku B2B, w szczególności w branży IT. W 2016 laureat  Effie Award w kategorii B2B. Autor tekstów o marketingu cyfrowym, nowych technologiach (VR, IoT, Mobile), marketing automation oraz serii artykułów o nowej roli marketingu B2B w cyfrowym biznesie. Prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B  – businessmarketer.pl

 

Marta Pokutycka- Mądrala

Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy w Nationale-Nederlanden.

Odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, CSR, eventy oraz działania z zakresu Public Affairs. Dodatkowo pełni rolę Rzecznika Prasowego
dla spółki ubezpieczeniowej  i emerytalnej. Odpowiadała między innymi za kompleksowy projekt komunikacji PRowej wokół ubezpieczenia na wypadek zachorowania na nowotwór,  który został nagrodzony Złotym Spinaczem w 2013 roku.

Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel.  Uczestniczyła w dużym projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Od strony PRowej prowadziła także współpracę z UEFA Euro 2012, realizując między innymi niestandardowy projekt studia na dachu fabryki Wedla, z którego TVP dokonywało transmisji wydarzeń sportowych.

Z wykształcenia Absolwentka Socjologii UW. Dodatkowo absolwentka MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich
i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewodnicząca zespołu Jurorów konkursu Złote Spinacze – prestiżowego konkursu oceniającego projekty z zakresu PRi komunikacji.

Żaneta Berus

Od 1 sierpnia 2017 roku objęła funkcję Dyrektora Zarządzającego w Ptak Warsaw Expo i odpowiada za sprawne funkcjonowanie firmy, kontakty z zewnętrznymi organizatorami oraz organizacjami branżowymi.

Od ponad 6 lat jest także właścicielem firmy konsultingowej In2Win Żaneta Berus, działającej w obszarze rynku targowego, eventowego, kongresowego oraz networkingu.

Przez ostatnie 16 lat była związana z EXPO XXI Warszawa, gdzie ostatnio przez 6 lat pełniła funkcję Prezesa Zarządu tej firmy. W ramach swoich codziennych obowiązków zarządzała wszystkimi działami w obiekcie – sprzedaży, centrum usługowym, technicznym, finansowym i IT. Swoje doświadczenie zawodowe w branży MICE zdobywała od wczesnych lat 90., na początku pracując w Biurze Promocji Zagranicznej w Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie. W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim.

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny), ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business Starters i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta RP. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została tytułem MP-12, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę „MP Power Awards 2013 – Power Venue” w kategorii „Kongres venue”. W 2015 roku do swoich sukcesów Żaneta Berus dołączyła kolejne dwa wyróżnienia – w styczniu tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu” oraz w czerwcu nagrodę „Businesswoman Roku 2014” w kategorii „Lider branży MICE”. W grudniu 2015 roku Prezes EXPO XXI Warszawa została także wyróżniona prestiżową odznaką honorową „Za zasługi dla turystyki”, przyznaną przez Tomasza Jędrzejczaka, Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Nagroda jest uznaniem dla wkładu Żanety Berus w rozwój polskiego przemysłu spotkań oraz promocję Polski, jako atrakcyjnej destynacji dla turystyki i biznesu.

Prywatnie żona oraz matka dwójki wspaniałych, dorosłych już dzieci. Wolny czas spędza podróżując i uwieczniając odwiedzane miejsca na kliszy fotograficznej. Jest miłośniczką gór, które chętnie odwiedza o każdej porze roku. A w zaciszu domowym lubi czytać i śpiewać.

Renata Razmuk

Marketing & Business Development Director, MICE Concierge, Agencja Interaktywna Social Connect.

Absolwentka WAT w Warszawie. Przez 19 lat pracowała w Renault Polska, odpowiedzialna za wprowadzenie polityki komunikacji wewnętrznej oraz organizację wydarzeń: spotkań, konferencji, konwencji produktowych, integracji, pikników, programów incentive travel, targów itp. W 2010 otrzymała nagrodę koncernu za najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej  Communication Function Awards „Eco2gether”. Pomysłodawca i organizator Wolontariatu Pracowniczego.

Od 2016 roku prowadzi Agencję Interaktywną Social Connect Group, w ramach której wspiera rozwój strategii biznesowych i marketingowych swoich klientów – Pracownia Kreativa, Eventwide Warszawa. Prowadzi dział SC Event Design zajmujący się dekorem eventowym – uzupełnienie scenografii . Rozwija usługę MICE Concierge dedykowaną klientom korporacyjnym jak i agencjom eventowym służąc wsparciem przy realizacji projektów.

Pomysłodawca i administrator grupy na FB „Polecam, nie polecam – platforma dla eventowców i nie tylko”.  Od lat udziela się charytatywnie – wspiera bezdomnych, pomaga ubogim rodzinom oraz Domom Dziecka i Domom Samotnej Matki.

Osobowość Roku Mice Poland 2011.

Przewodnicząca Jury pierwszej edycji konkursu MP Power Award 2012, obecnie członek Jury. Członek Rady Etyki przy SBE. Członek Jury konkursu Top Event przy Forum Branży Eventowej FBE, Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej SBE oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes 2017. Uczestnik i prelegent wielu spotkań, konferencji i debat branżowych.

Agnieszka Majkowska

Praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami ludzkimi oraz ekspert w przedsięwzięciach związanych ze wsparciem, rozwojem i motywacją sprzedaży.

Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu (instytut Filologii Angielskiej) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości we Wrocławiu (Zarządzanie Finansami), z zacięciem pedagogicznym (była m.in. wicedyrektorem Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych) odnalazła swoje powołanie w biznesie i ostatnie 15 lat spędziła w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych odpowiadając za kompleksowe programy wsparcia i rozwoju sprzedaży obejmujące procesy rekrutacji, szkolenia, systemy motywacyjne oraz obszar komunikacji wewnętrznej.

W ING Nationale-Nederlanden, AXA Polska, a obecnie w Prudential Polska (gdzie pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży) realizuje przedsięwzięcia związane z budową i rozwojem kanałów dystrybucji.

Od 2004 roku związana po stronie klienta korporacyjnego z branżą MICE. W roku 2014 nagrodzona przez SOIT nagrodą Columbus oraz wybrana w konkursie MICE Poland na Osobowość Roku w kategorii Zleceniodawca. Juror konkursu MP Power Awards od jego pierwszej edycji. W pracy zawodowej – zarówno w relacjach wewnętrznych, jak i zewnętrznych – źródeł efektywności i wysokiej jakości upatruje w przejrzystości zasad współpracy, etyce oraz partnerstwie, które powalają przebrnąć przez nieoczekiwane zwroty akcji, tak charakterystyczne dla naszej branży.

Piotr Jaworowicz

Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych w PKN Orlen.

Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 600 tys. osób. Od 2010 współtworzy i nadzoruje m.in. wydarzenia takie jak Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing, Polacy z werwą.

Wcześniej pracował m.in. przy eventach dla marek Parker, Johnnie Walker; był koordynatorem I Gali Polski Przedsiębiorczej. W PKN Orlen opracował i wdrożył strategię obecności marki VERVA w mediach społecznościowych oraz przeprowadził szereg ogólnopolskich kampanii promocyjnych. Jego projekty wielokrotnie nagradzane były w konkursach branżowych, m.in. statuetkami MP Power Awards, Kreatura, Impactor, Stevie Awards, Effie.

Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o mediach (UW); absolwent studiów MBA Zarządzanie oraz studiów Marketing Internetowy. Zajmuje się naukowo badaniem nowych mediów i komunikacji. Prowadzi zajęcia dla studentów UW z zakresu event marketingu, jest autorem artykułów naukowych i publicystycznych z obszaru komunikacji i marketingu oraz książki pt. „Wideokomunikowanie polityczne w internecie”.

Piotr Burdzy

Główny Specjalista ds. Zakupów Orange Polska.

Od ponad 20 lat związany z obszarem działań marketingowych oraz wsparcia sprzedaży w  branży telekomunikacyjnej. Od dziesięciu lat zajmuje się zakupami marketingowymi m.in.  usług w obszarze MICE, programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz działań wspierających sprzedaż i innych mających na celu zwiększanie efektywności w różnych kanałach dystrybucyjnych.

Członek Jury MP Power Awards – przewodniczący grupy MP Power Venue

Agnieszka Sołtysiak

Partner w agencji endorfina events.

Jest związana z branżą eventową od 2003 roku. Zdobywała doświadczenia najpierw jako koordynator, a następnie producent wydarzeń specjalnych, lider zespołów projektowych, a na własnej agencji skończywszy. Na swoim koncie ma realizacje na rzecz największych marek, takich jak — Philip Morris, BAT, Canal+, Shell/Ferrari, DaimlerChrysler, MTV Networks, UNICEF, Paprocki&Brzozowski.

Współzarządza endorfina events od 2009 roku. Agencja zdobyła w 2016 roku tytuł Agencji Eventowej Roku wg Media & Marketing Polska, a także szereg najbardziej prestiżowych nagród branży reklamowej i marketingowej.
Agnieszka Sołtysiak od niedawna zakochana jest w sporcie, a od zawsze — w bezdomnych futrzakach.

Paweł Wielkopolan

Menedżer ds. Rozwoju. Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB

Od kilku lat zaangażowany w budowanie nowych marek oraz sprzedaż ich produktów. Obecnie odpowiedzialny za rozwój projektów oraz działalności statutowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Kreator wydarzeń związanych z marketingiem bezpośrednim. Ustawicznie poszukujący nowych ścieżek eksploracji biznesu.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, to organizacja non-profit działająca na rzecz rozwoju, integracji i edukacji polskiego rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Misją stowarzyszenia jest propagowanie najlepszych rynkowych standardów i nieustanny rozwój branży.  Stowarzyszenie dba, aby wszystkie realizowane w ramach działalności statusowej projekty charakteryzowały się najwyższą jakością i były możliwie dostępne dla szerokiego grona odbiorców na rynku.

Projekty SMB to min: Konkursy: Golden Arrow, Złota Słuchawka, Telemarketer Roku; Konferencje: Forum Marketingu Zintegrowanego, Szkolenia otwarte. Stowarzyszenie prowadzi również liczne badania oraz raporty rynkowe.

Mariusz Trojanowski

Akademik oraz praktyk marketingu i sprzedaży, trener biznesu.

Zajmuje się problematyką kreowania wizerunku, komunikacji i wspierania sprzedaży (w tym m.in. sztuką prezentacji i technikami sprzedaży, marketingiem bezpośrednim, obsługą klientów), zarówno naukowo jak i praktycznie.

  • Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego;
  • Uczestnik programu edukacyjnego dla nauczycieli biznesu (Colloquium on Participant-Centered Learning) w Harvard Business School, USA;
  • Uczestnik stypendium Uniwersytetu RUCA w Antwerpii, w czasie którego współpracował z Direct Marketing Research Center w Gandawie;
  • Sędzia w trzech edycjach Konkursu PNSA (Polish National Sales Award) na najlepszych sprzedawców w kraju;
  • Wykładowca podyplomowych studiów w SGH oraz na Wydziale Psychologii UW. Laureat nagrody „Wykładowca roku” na PSM w SGH w 2003 r. oraz „Najlepszy wykładowca w IV edycji programu MBA SGH” w 2017 r.;
  • W latach 2005-2009 Dyrektor Strategiczny w agencji Momentum Worldwide (Grupa McCann Erikson Polska);
  • Autor i współautor różnych projektów marketingowo-sprzedażowych;
  • Praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie.Posiada wieloletnie doświadczenie we wspieraniu ludzi biznesu w osiąganiu przez nich swoich celów. Wybranymi klientami były takie podmioty, jak Aviva, Canon, Goodyear Dunlop, Hewlet Packard, Media Planning Group, PLL LOT, Raiffaisen Bank, Santander Bank, Scania, Uniqa, Volkswagen Bank, Wilo i inni.

Opublikował kilkadziesiąt artykułów w pismach fachowych na temat marketingu i sprzedaży. Autor książki „Marketing bezpośredni. Istota, zarządzanie, instrumenty” wydanej przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne w 2010 roku oraz monografii „Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce – ujęcie dynamiczne” wydanej przez Wydawnictwo Wydziału Zarządzania w 2013 roku.

Edyta Brykała

Prezes Zarządu Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank).

Absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, Animacji w CREPS (Lille, Francja) oraz PR w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej. Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną, tworząc pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 – 2004 w Citroen Polska, odpowiedzialna za promocję marki, w tym m. innymi za realizacje eventowe oraz incentive. Przez ponad pięć lat zajmowała stanowisko dyrektor kreatywnej w agencji Sound of Music.

Od 2010 dyrektor zarządzająca Noble Concierge (Grupa Getin Noble Bank) lidera usług premium w Polsce, spółki będącej ekskluzywnym serwisem informacyjnym i organizacyjnym oferowanym 24 godziny na dobę, dostępnym na całym świecie. W 2016 objęła funkcję prezesa zarządu spółki.
Jak podkreśla – bez wcześniejszego doświadczenia zawodowego: kreatora wydarzeń, producenta eventów, organizatora turystyki czy specjalisty PR, nie zdołałaby dziś być skutecznym menadżerem zespołu concierge’ów, czy jak wielu woli nazywać – lifestyle managerów (sekcja eventów oraz własne biuro podróży to ważne filary Noble Concierge).

Wieloletni i obecny członek Jury MP Power Awards. Frankofil, od 2011 członek Międzynarodowej Rady Turystyki Francuskiej. Promotorka gastronomii najwyższej jakości.